Sikerre ítélt vr 🥽

 

A SONY LEGÚJABB DOBÁSA

 

Gyakorlati tapasztalatok alapján nagyszerű élmény, szuper benyomást tett a Sony második VR2 headset a virtuális tesztelőkre.

 

PSVR

 

A Sony PlayStation 4-hez készült PSVR első headset komoly kísérlet volt VR forradalomra. Baromi jól teljesített. Megfizethető volt, széles rétegekhez jutott el, a játékosok és a kritikusok egyaránt jól fogadták, és sokkal több támogatást kapott a bevezetés után, mint néhány korábbi VR megoldás vagy épp PlayStation hardver (RIP PSVita).

A PSVR2 kiegészítőt a PlayStation 5 korai verziójával együtt megkapták a fejlesztők. A várható új VR-hardvernek a bejegyzés írásakor még nincs hivatalos ára vagy megjelenési dátuma, csak annyit lehet tudni:

 

“2023 eleje” 

 

Alkalmazás

 

A legkülönbözőbb stúdiók, melyek megkapták ezeket a példányokat, úgy írják le az élményt, mint a Valve vagy a Meta erősebb PC-VR konkurense. Ennek ellenére továbbra is a Sony és más fejlesztők feladata lesz, hogy mennyiségi és minőségi játékokat szállítsanak. A jelenleg platform egyetlen exkluzív élménye a Horizon spin-off és a Resident Evil Village VR-változat. Utóbbi frissített verziója a horror játéknak a VR2 headseten. Van még egy Walking Dead játék és egy Star Wars VR élmény, mindkét port a korábbi PC/Quest VR játékok átdolgozása.

Lényegében mindenkit lenyűgözött az új PSVR !

 

Tapasztalat

 

Összességében a kritikusokat lenyűgözte, sőt lázba hozta az élmény. Kiemelt tulajdonságok között szerepel az általános minőség és a kényelem, amelyek úgy tűnik, hogy jól versenyeznek a már meglévő prémium headsetekkel. Még mindig vezetékkel működik, de a kábel hossza megfelelőnek tűnik.

Különösen a grafikai minőség és az általános „érzékelés” kelt nagy figyelmet. Az egyik legértékesebb funkció a szemkövetés, amely lehetővé teszi az egység számára, hogy optimalizálja a renderelést attól függően, hogy merre nézel, vagy a jövőben a többi játékoshoz kapcsolódhat. Magában a headsetben is van haptikus visszajelzés. A Polygon megjegyzi, hogy a Horizon használja mindkét funkciót, amely a hardver eddigi legfejlettebb bemutatója.

 

Használat

 

Polygon

„Múlt héten próbáltam ki először a Sony új headsetet, és meglepett, hogy két játéka, a Horizon Call of the Mountain és a Resident Evil Village milyen lenyűgözően néz ki. Nem támaszkodtak a részecskékre vagy a stilizált művészeti irányokra; úgy néztek ki, mint az AAA konzolos játékok, amelyek valahogy VR-ben voltak. Az elmúlt néhány év, amikor a Quest-tel játszottam, újrakalibrálta az elvárásaimat a VR-játékok megjelenésével kapcsolatban, és nagyszerű volt látni, hogy a játékok ismét vizuálisan előrelendülnek anélkül, hogy bonyolult beállítást igényelnének.”

 

 

The Verge

„De milyen érzés valójában a PSVR2-n játszani, annak minden újdonságával? A tényleges PSVR2 hardvert öröm volt használni. A legtöbb modern VR-fejhallgatóhoz hasonlóan ez is lehetővé teszi a fejpánt beállítását, hogy minden kényelmesen felfeküdjön a füledre, és beállíthatod a pupillatávolságot (IPD), hogy a headset belsejében lévő lencsék a megfelelő távolságra legyenek. A képernyők nagyszerűen néztek ki, bár a dolgok néha kissé homályosnak tűntek a széleken, ami az első PSVR-nél is előfordult.”

Eurogamer

“Azta. Hú, hú, hú. A szó, ami mindig eszembe jut, amikor megpróbálom összefoglalni a PlayStation VR2-vel töltött időt. Mint már évek óta lelkes VR-rajongó, nyugodtan kijelenthetem, hogy az első gyakorlati tapasztalatom a Sony hamarosan megjelenő fülhallgatójával lenyűgözött. Ez a karcsú és stílusos egység volt minden, amit kívántam volna egy továbbfejlesztett PSVR headsetben és még sok más headsetnél is…

Technológiai és vizuális minőséget tekintve ez az egyik legemlékezetesebb generációs ugrás. A PSVR1 és a PSVR2 közötti vizuális különbségek megtapasztalása felidézte a PS3 csillogó, éles, nagyfelbontású játékait, az átlépés emlékeit, miután éveket töltöttem PS2-n, normál (képcsöves SD tv) felbontásban.”

GameSpot

„A Sony sokkal nagyobb vizuális hűséget hirdet a PSVR2-hez, ami a technológia megszállottjai számára egy olyan OLED-kijelzőt jelent, amely szemenként 2000×2040-es felbontást, HDR-t, 90 Hz – 120 Hz-es frissítési gyakoriságot, valamint 110° -os FOV látómezőt kínál. Mindez papíron lenyűgöző, de ha a fejhallgatóval kipróbálod, akkor egy kisebb varázslat.

„ A megjelenített részletesség valóban lenyűgöző volt, főleg azért, mert nem ezt vártam egy VR-játéktól. Tudom, hogy ez mennyire elutasítóan hangzik az összes VR-játékkal szemben, amelyek közül minden bizonnyal több van, mint néhány lenyűgöző megjelenésű. Azonban egyértelmű határvonal van a VR-játékok és a nem VR-játékok megjelenése között – a részletgazdagság és a csiszoltság szintje elválasztja a kettőt. A Horizon Call of the Mountain elmossa ezt a vonalat a PSVR2-n.”

IGN

„A PlayStation VR2 szerencsére modern belépőnek tűnik a VR-világba, kiváló vizuális hűséggel és kényelmes ergonómiával. Haptikája és adaptív triggerei, ha jól vannak megvalósítva, szívesen kiegészítik a magával ragadó élményt. Mint minden új hardvernél, most is az a kérdés, hogy lesz-e elég játék ahhoz, hogy megérje a befektetést. Az olyan első féltől származó játékok, mint a Horizon Call of the Mountain, minden bizonnyal segítenek enyhíteni ezeket a félelmeket, és bár még semmit sem jelentettek be, megdöbbennék, ha a kiváló Half-Life: Alyx nem kerülne a platformra.”

Kapcsolódó termékek

wasd.hu – MI EZ A NÉGYES?

 

Visszavezethető a WASD kombináció egy népszerű alkalmazásra, fontos eseményre vagy valami trend van az egész mögött? Természetes a folyamat, hogy már minden programban elfogadott ez a vezérlés?

Legutóbbi cikkek
állásfoglalás MI – Generatív Mesterséges Inteligencia

állásfoglalás MI – Generatív Mesterséges Inteligencia

EredetiHogyan szúrhatod ki a hamisítványt / megtévesztést.A 21. század technikai fejlődésével több hamisítvány (fake) és csaló bukkan felGenerált szöveg & fotó ismerhető fel az oldalakon, de ez még csak a jéghegy csúcsa.Számla adás A jótállás és elérhetőség...

Fogalomtár

Fogalomtár

Merülj el a gamer és online világ legfontosabb kifejezéseiben és ismerd meg a rövidítések jelentését!A wasd.hu olyan vállalkozás, amely professzionális gamer és üzleti hardverekkel foglalkozik. Segítünk hatékonyabbá tenni a munkát, könnyebbé a tanulást, megtalálni a...

Tesztelés, ellenőrzés – AIDA

Tesztelés, ellenőrzés – AIDA

Gépház Weboldalunk megújult; beszámítás menüpontja kapcsán sokan feltették a kérdést, hogyan lehet gyorsan és profi módon ellenőrízni a hardvert. Hogyan deríthető ki legkönyebben mi van benne és mennyire stabil működés?   Vállalkozásunk hosszú múltra...

Kik vagyunk?

 Nem egy szokványos informatikai vállalkozás a wasd.hu. Több mint 20 év tapasztalat áll mögöttünk. Végigjártuk az utat az első Atari konzoltól a vállalati munkaállomásokig. Megértjük a kis vállalkozások igényét és ismerjük a professzionális megoldásokat. Telepítettünk Windows 3.1-et, linux disztrókat és Enterprise-t. Titkunk a rugalmasságban rejlik. Amihez nem értünk, azt megtanuljuk. Amiben jók vagyunk, azt tovább optimalizáljuk. Ezek vagyunk mi.

0
0
KOSÁR TARTALMA
Üres a kosarad