SZÁLLÍTÁS.

Személyes átvétel során készpénzes fizetésre van lehetőség.
Bankkártyával & hitelkártyával kizárólag utánvét esetén tudsz fizetni.
Átutalás esetén díjtalan a postán maradó vagy csomagpontra kézbesítés.

 


Házhozszállítás


Egyedül
előre utalás esetén
tudunk ingyenes szállítást biztosítani.
Bankszámlaadatok és további részletek lent.

Az MPL futárszolgálat elérhetősége:
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-333-7777
Web: www.posta.hu
Csomagnyomkövetés: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Csomagszámot automatikus emailben küld rendszerünk, amennyiben ezt nem találod a spamban, kérd emailben az info@wasd.hu -n.

 

A honlapon található ár a végső fogyasztói ár.
0% ÁFA-t tartalmaz.

Cégek és vállalkozások számára költségként elszámolható.

 

Postán maradó küldemény

A kijelölt helyi postán, automatában vagy csomagponton is átvehető a küldemény.
Ilyen például a COOP, MOL láncolat: hétvégi és 24H nyitvatartással.

 

Térképes gyorskereső:
https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

 

Vásárlási érték 40.000 Ft vagy kevesebb, várható szállítási díj:

Postán maradó vagy automata esetén  1kg 990 Ft-tól
Utánvétes fizetés esetén  1kg 3000 Ft-tól
 
 
40.000 Ft-ot meghaladó összeg, várható szállítás díj:
Banki átutalás esetén, tömegtől és kézbesítés helyétől függetlenül: 0 Ft
   
Utánvét választható, értéktől és kézbesítési helytől függően:
90.000 Ft alatt és 1kg-tól könnyebb csomag, kis méret
3000 ~ 3990 Ft
   
90.000 Ft-ot és 1kg-ot meghaladó csomag,
Utánvétes fizetés esetén, normál méret
3990 ~ 6990 Ft
   
150.000 Ft-ot és 3kg-ot meghaladó csomag,
utánvétes fizetés esetén, nagy méret és további jelentős opicók: elsőbbségi, amorf (nem téglatest), törékenyjelölés, csomagőrzés 5 napon túl, üzemanyagfelár, 50.000 Ft fölötti értékbiztosítás, dokumentum-kezelés, sajátkézbe-kézbesítés, távolsági üzemanyagfelár csomagpont, házhoz vagy postán maradó szállítás esetén és további extra szolgáltatás.
SZK + Felár !

 

Információt adunk a végleges szállítási díjról, miután összeállt a csomag és megvan a végleges tömeg.
Utánvétről, további lehetőségekről és a beüzemelésről lentebb találsz részletezést és tájékoztató leírást.

Figyelemmel arra, hogy a szokásos kézbesítéssel szemben kedvezőbb díjakkal dolgozunk, további információ a webáruházakkal kapcsolatos jogszabályi rendelkezések módosításáról és annak alkalmazásáról ezen a hivatkozáson található.

Utánvétről, további lehetőségekről és a beüzemelésről lentebb található részletes leírás!

Miért ajánljuk mindenkinek a csomagpont/postán maradó küldeményt és az utalást ?

+ A feladástól számítva 1 munkanapon belül megérkezik a termék
+ A csomagot nyitvatartási időben bármikor át lehet venni
+ A postán vagy csomagponton 5 munkanapig tárolják a csomagot, mielőtt visszaszállítanák
+ Kényelmesen követhető elektronikus jelzések: e-mail, csomagszám, nyomkövetés
+ Érkezés napján sms értesítést kap a címzett
+ Kezdettől a korrekt tájékoztatást, alapos csomagolást részesítjük előnyben

KÉRDÉSED VAN?

Megírhatod észrevételeidet, kérdéseidet.

Adatvédelem

Fizetési módok

Készpénz – Személyes átvétel vagy utánvétes fizetés esetén.
Banki átutalás – Leadott megrendelésed átutalással is rendezheted.
Bank és hitelkártya – Posta, PostaPont, házhozszállítás; MPL terminál.

Információ

Garancia és a szállítás részleteiről.
Utalás esetén a szállítás díjtalan, utánvét 4 ~ 6.000 Ft.

Elérhetőség

70 / 233 – 9001
info @ wasd.hu

Rendelkezésre állás

Hétfő – Vasárnap: 7:00 – 21:00
13:00-ig visszaigazolt megrendelés kézbesítése 1 munkanap.

Cím

Személyes átvétel: egyeztetés után, 4200 Hajdúszoboszló, vasútállomás
Küldemény átvétel: Posán maradó ! 4201 Hajdúszoboszló Kálvin tér 1.

Minőség, megbízhatóság, értékelés

Értékbiztosított, bombabiztos csomagjainkra még nem volt panasz.
Minőségről, partnereinkről és a vélemények gyűjtéséről itt olvashatsz.

LEHETŐSÉGEK.

Személyes átvétel

 

Egyeztetést követően személyesen Hajdúszoboszlón is átveheted a terméket.

Átvétel során készpénzes fizetés után tudjuk átadni a kiválaszott eszközt. Nem rendelkezünk terminállal, ezért ha személyesen szeretnéd megvásárolni és átutalást választanál, kérlek vedd fel velünk először a kapcsolatot emailben: info@wasd.hu -n.

Ha webshopunkon vásárolsz és utalást választasz, e-mail visszaigazolásban is megtalálod a bankszámlaszámot és a megrendelésed azonosítóját. Átutalás során hivatkozhatsz erre a sorszámra. Miután a tranzakció megvalósult, vagyis miután az átutalt összeg megérkezik, átadjuk a rendelést. Munkaidőben 1 órán belül teljesülnek az utalások, ezért ha hétköznap 13:00-ig átutalásra kerül az összeg és visszaigazoljuk a megrendelést, akkor aznap el tudjuk indítani futárral is a küldeményeket.


Bankszámlaszám

Kedvezményezett neve: Kiss Jánosné
Számlaszám: 10402465-86769071-70661000
A közleménybe a sorszám beírható.

 

KIZÁRÓLAG külföldi számlaszámról való utalás esetén:

IBAN: HU27104024658676907170661000
Kedvezményezett: Kiss Jánosné
Bank neve: K&H Bank Zrt. 246 Balmazujvaros
Bank címe: ADDRESS Kossuth ter 1. 4060 Balmazújváros
BIC OKHBHUHB

Utánvét

postán, csomagPonton, csomag automatába Mol kútnál, vagy coop átvételi ponton megoldható utánvétes fizetés!

Az utánvét súlytól függően jelentős; akár 4000 ~ 10.000 Ft felár várható.
Az átvett termék(ek) árát készpénzben és / vagy bankkártyával kell kifizetni.

Nem áll módunkban az  extra szolgáltatásokkal járó díjtételeket átvállalni.
Ügyfeleink számára mindig pontosítjuk a várható fizetési végösszeget.

További részletek az MPL futár szolgáltatásról:

Vállalkozásunk a megrendeléseket Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL) üzletágával, mint szerződött szállítói partnerrel üzleti csomagként juttatja el megrendelőhöz.

Házhoz szállítás szintén az MPL futárszolgálattal történik. A munkanapokon délig, legkésőbb 13:00-ig visszaigazolt megrendelés esetén garantálható, hogy még aznap megkezdődik a csomag szállítása. A megrendeléstől számított legfeljebb 1-2 munkanapon belül mindig meg is érkeztek az időgaranciával rendelkező csomagjaink.

Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen második kézbesítés esetén a posta alkalmazottja írásos értesítést hagy, mellyel a helyileg illetékes postahivatalban személyesen is átvehető a csomag az értesítőben leírtak szerinti helyen maximum 5 munkanapig. Ha valami oknál fogva nem találod az értesítőt vagy a telefonos kapcsolat nem jött létre, akkor az illetékes helyi postahivatalban személyesen is lehet érdeklődni és további 1-2 munkanpon belül személyi igazolvánnyal át is lehet venni a csomagot.

 

A postán 5 munkanap tárolási idő után, automatikusan visszakerül hozzánk a küldemény.
Automata esetén 2~3 nap után postán maradónak helyezik át a küldeményt, majd 5 munkanap után visszaszállítáják a feladónak.

Felhívjuk a figyelmet, hogy házhozszállítás esetén a kézbesítés a megadott idősávba bármikor megtörténhet, telefonos egyeztetés nélkül is kiszállhat a futár. Valamint terheltségtől függően az is előfordulhat, például ünnepi időszakban, hogy előzetes kérés ellenére csak az átadási pont közelében indítják a telefonhívást. Ezért munkaidőben – azaz 08:00 – 18:00 óra között – elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedj megadni. Akár lakás, akár munkahelyi cím és legyen feltűntetve az átvételi pont telefonszáma! Ha ez nem megfelelő, akkor javasoljuk a Postán Maradó, csomagautomata vagy postaPont szállítás választását. A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL Futárszolgálata kézbesíti a feladástól számított 1 munkanapon belül, jellemzően 8-17h között.

Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbálja felvenni a kapcsolatot a Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsd a telefonos elérhetőséget. Az a tapasztalat, hogy a kézbesítő nem folyamatosan hívogatja a számot, hanem 1 legfeljebb 2 alkalommal röviden próbálkozik, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen hangosabb a telefon!

Ha a csomagot nem kaptad meg, emailben megtalálod a küldeményazonosító számot, amivel érdeklődhetsz az MPL Ügyfélszolgálatánál.
(kód alapján megmondható, hol van a csomag a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal címen).

 

MPL Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 / 3132 – 33

 

Ha a csomagot nem kaptad meg, vagy nem értesülsz annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezd nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk és feltárhassuk a problémát. Kérjük, hogy ne várakozz napokig a bejelentéssel, mert a letét után legfeljebb 5 munkanappal visszaküldik a csomagot.

Ha a házhozszállítás nem megfelelő, kérd a „Postán maradó” opciót, így nem kell várnod a kézbesítésre. Lehetőséged van bármely magyarországi Postára, Posta Pontra, COOP és MOL pontra kérni, így a küldemény kézbesítése nincs időhöz kötve, nem kell otthon várakozni és akkor veheted át a csomagot, amikor megfelel.

Utánvét esetén, ha ezt a módozatot választod, fontos, hogy kommunikálni tudjunk e-mailben vagy telefonon. Megrendeléskor ki kell tölteni pontosan a megrendelő lapon, hogy melyik postára kéred a csomagot (Térképes lista).

Ha a PostaPont szállítást választod, akkor vállalod, hogy személyesen átveszed a küldeményt a kiválasztott címen. Ezt megrendelés során a megjegyzésben jelölheted.

 

ÁTVÉTEL.

Személyi igazolvány

A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, valamint ha nem a címzett veszi át, akkor a postán maradó csomagok átvételekor: meghatalmazás.

Ha a szállítási cím munkahely, írásos értesítőt munkahelyi cím esetén nem tud a kézbesítő hagyni, mivel a cím nem lakhely, így nincs meghatalmazott kezelő. Érdemes munkatárs nevét is jelölni a csomagfeladáshoz: egyszerre több címzett is szerepelhet a küldeményen. Sikertelen kézbesítési esetekben a csomagot egy központi postán tudod átvenni személyesen (további 8 munkanapig), mely természetesen a közelben van.

A sikeres kézbesítéshez fontos, hogy ha a szállítási címen a kapucsengőn nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezd a rendelés során előre “Megjegyzésben” a kapucsengőn található név megadásával. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

Mivel a megrendelt termékek kiszállítását az MPL végzi, ezért felelősséget a szállítás pontosságáért az MPL Általános üzleti feltételei szerint a szolgáltató tud vállalni.

Minden rendelésről visszajelzünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően telefonon és/vagy mailben is felvesszük a kapcsolatot, ezen kívül egy automatikus e-mailt kapsz arról, hogy kollégánk átadta a megrendelést a futárnak, amely az esetek többségében következő munkanap megérkezik hozzád, de legkésőbb 2 munkanapon belül kézbesíti a küldeményt.

A címzett továbbiakban értesítést (e-mail-t és sms-t) kap a csomagról, annak PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomagok 5 munkanapon belül átvehetők a postahelyi és MOL PostaPontok-nál..

Ugyanazon címhelyről átvétel nélkül visszaküldött megrendeléseket töröljük, és fenntartjuk a jogot ezen címhelyek részére előre utalás rendszerében küldeni a terméket. Fenntartjuk a jogot, hogy saját megítélésünk alapján bizonyos címekre kizárólag előre fizetés után postázunk, vagy egyáltalán nem kézbesítjük ki a megrendelt termékeket.

Amennyiben a wasd.hu úgy dönt, hogy nem küldi, vagy csak előre fizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre.

Minden küldemény átvételkor kérjük ellenőrizni a csomag ép és sértetlen állapotát, amennyiben sérülés tapasztalható, vagy hiányos a csomag, jegyzőkönyvet kell felvetetni a kézbesítővel vagy az adott postahellyel, csomagponttal, illetve meg kell tagadni a küldemény átvételét. Ennek meg nem valósulása és hiánya esetén nem áll módunkban törésre, tartalom elvesztésére vonatkozó reklamációt elfogadni.

 

Szolgáltatás alapdíj tartalmaz

– Telefonos egyeztetést: Vásárlóinkat fel szoktuk hívni a megrendeléssel kapcsolatban, pontosítjuk például a várható kézbesítést.

– Amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton és az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a kézbesítő egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

– Garantált kézbesítési idő (időgarancia): MPL partnerünk vállalja, hogy a küldeményt az átvétel napját követő legfeljebb 2. munkanapon kézbesíti, illetve a kézbesítést megkísérli.

– Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

– Elektronikus előrejelzés: SMS-ben és e-mailben. A címzett a küldemény átvételének napján telefonjára üzenetet kap. A kézbesítés várható idejéről elektronikus előrejelzést kap.

– Nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyzetéről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal linken érhető el.

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1/333-7777  – Hétfőtől péntekig 08:00-17:00 óráig

 

Garantált kézbesítési idő (időgarancia): megrendelés esetén vállaljuk, hogy a küldeményt legkésőbb a postai feladás napját követő 1. / legfeljebb 2. munkanapon kézbesíti az MPL, mint üzleti partner, illetve a kézbesítést megkísérli. A garantált kézbesítési időnek feltétele a megrendelés visszaigazolása a wasd.hu csapat részéről. Amennyiben a visszaigazolás és egyeztetés megvalósul 13 és 14.00 óra között, a garantált kézbesítési idő ez esetben érvényes a következő munkanapra.

Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

Alkalmi átvevő, második név is megjelölhető: a feladónak a küldemény címiratán tett rendelkezése esetén, az MPL a postai küldemények átvételére jogosultak mellett, átvételre jogosultnak tekinti a címzett szomszédjait, illetve munkahelyre címzett küldemény esetén a címzett munkatársát, a szervezet vezetőjét, illetve a szerve­zet nevében postai küldemény átvételére jogosult személyt is. Minden esetben szükséges iratokkal igazolni az átvevő személyét!

Ismételt kézbesítés egyeztetett időpontban vagy új címre: A címzettek a részükre érkezett, de sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett, vagy postán maradóra címzett küldeményeikre vonatkozó ismételt házhoz kézbesítési igényeiket telefonon bejelenthetik, és kérhetik a csomag ismételt kézbesítését.

Utánvétel szolgáltatás: az a küldemény, melyben a feladó által megjelölt utánvételi összeg beszedése után kézbesíti a jogosult részére a küldeményt.

 

 

BEÜZEMELÉS.

Hidegebb időszakban, kicsomagolás után, de a beüzemelés előtt várj legalább 10-20 percet, míg átveszi a hardver a szobahőmérsékletet.

“Nincs törékeny küldemény, maximum gondatlan csomagolás!”
#802 #801 #799 #798 #797

13:00 után vagy hétvégén leadott megrendelésnél jellemző az 1-2 (munka) napos szállítási idő. Minden küldeményünk csomagszámmal rendelkezik, így az azonosító megadása után követhető a státusz. Ezért szükséges email címet és mobilszámot megadni, ezeken értesítik az ügyfelet.

0
0
KOSÁR TARTALMA
Üres a kosarad