Szállítás

 

 

Hidegebb időszakban a hardver beüzemelése ELŐTT várj legalább fél órát, míg a átveszi a szobahőmérsékletet. 

Személyes átvételkor kizárólag készpénzes vagy előreutalásos fizetésre van lehetőség (bankkártyás fizetés nem megoldható).

 

Átvétel

 

  1.  Házhozszállítás az MPL futárszolgálattal:

Előre utalás esetén ingyenes a házhozszállítás. Nincsenek rejtett költségek! Bankszámla adataink lentebb!

A közleménybe beírandó a rendelés azonosítója (pl. #100000029)

 Személyes átvételről, beüzemelésről és a csomagjaink előkészítéséről több információ a lap alján!

A MPL futárszolgálat elérhetősége:

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-333-7777

Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00

Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

Web: www.posta.hu

Csomag nyomonkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes#result

(csomagszámot kérje cégünktől a  telefonszámon vagy az info@wasd.hu -n)

  1. Postára történő szállítás,

Postapont választása esetén a kijelölt postákon veheti át küldeményt. A feladástól számítva legfeljebb 2 munkanapon belül megérkezik a küldemény, ahol 10 munkanapig átvehető. A házhoz kézbesítésre újbóli kísérletet nem tesznek. Megrendelés után SMS-ben vagy e-mailben értesítenek a küldemény érkezéséről, ezután bármikor átvehető az adott postán nyitvatartási időben. Bővebben lentebb olvashatsz a szolgáltatásról.

Térképes lista a PostaPontokról:

https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

 

     

     

    Vásárlási érték 40.000 Ft vagy kevesebb, várható szállítási díj:

    Banki átutalás 2000 Ft
    Utánvétes fizetés esetén 3500 Ft

     

    Vásárlási érték 40.000 Ft meghaladó összeg, várható szállítás díj:

    Banki átutalás esetén 0 Ft
    Utánvétes fizetés esetén 3500 ~ 9500 Ft

     

     

     

     

    A wasd.hu csapata a korrekt tájékoztatást, alapos csomagolást és az előre utalást részesíti előnyben.

     

     

    Az utánvétes csomagfeladásról

    Költsége mérettől, tömegtől és a küldemény értékjelölésétől függően drasztikusan emelkedik. Kérjük vedd figyelembe az elmúlt években gyűjtött értékeléseinket és ha bizonytalan vagy, nézd meg a gyakori kérdéseket, 🔎 Nagyítható fotók-at,  és tedd fel nyugodtan a kérdéseid telefonon vagy üzenetben.

     

    1. MOL postapontra történő szállítás:

    MOL Postapont választása esetén a kijelölt postákon veheted át küldeményét. Megrendelése után SMS-ben és e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről, ezután bármikor átvehető az adott postán nyitvatartási időben a terméket.

    Rendeléskor a megjegyzés rovatban add meg, melyik postapontra, MOL benzinkútra kéred (nem az összes MOL benzinkútra szállítunk!), az alábbi linkeken található címekből lehet választani:

    https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

     

    Előnyei: Akár nonstop nyitvatartás, bankkártyás fizetés.

    Sikertelen kézbesítés esetén kérhető postán maradónak a küldemény.

     

    4. Személyes átvétel

    Lehetőség van arra, hogy egyeztetést követően személyesen Hajdúszoboszlón átvehesd a terméket.

    Átvétel során nincs lehetőségünk bankkártyás fizetést elfogadni, kizárólag előre utalás, vagy készpénzes fizetés után tudjuk átadni a terméket.

     

     

    Minden egyes vásárlásról számlát állítunk ki. A honlapon található árak a fogyasztók számára a végső árak. Áraink 0% áfát tartalmaznak!

     

    Bankszámla adataink:

    Kedvezményezett neve: Benefi Csaba
    Számlaszám: 11600006-00000000-80532617
    A közleménybe beírandó a rendelés sorszámát / cikkszámát.

    Megjegyzés: A rendelés sorszáma megegyezik a cikkszámmal és a termék fotó sorozatszámával: pl: cikkszám #200-1, Nagyítható fotó: wasd.hu/200 

     

    KIZÁRÓLAG külföldi számlaszámról való utalás esetén:

    IBAN: HU03104002508676828051661004
    Kedvezményezett: Benefiné Kiss Éva
    BANK neve: K&H Bank Zrt. /025
    Bank címe: 4200 Hajdúszoboszló, Szilfakalja 10-12.
    SWIFT kód/BIC: OKHBHUHB

     

     

     

    A megrendelésed visszaigazolásában, e-mailben megtalálod a bankszámlaszámunkat és a megrendelés azonosítóját, melyre az átutalás során hivatkoznod kell. Miután a tranzakció megvalósult, vagyis miután az átutalt összeg megérkezik, átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak. Munkaidőben 1 órán belül teljesülnek az utalások, ezért ha délelőtt átutalásra kerül az összeg, jellemzően még aznap postázásra kerül a termék.

     

    Utánvét postán, csomagPonton, csomag automatába vagy Mol kútnál szintén megoldható.

    A megrendelt termék(ek)et a velünk szerződött, az MPL üzleti partner kézbesíti, az átvett termék(ek) árát a futárnak készpénzben és / vagy bankkártyával kell kifizetni.   

     

    További részletek az MPL futárszolgálat szolgáltatásáról:

    Vállalkozásunk a megrendeléseket Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL) üzletágával, mint szerződött szállítói partnerrel üzleti csomagként juttatja el megrendelőhöz.

    Házhoz szállítás az MPL futárszolgálattal történik. A munkanapokon délután 2-ig leadott rendeléseket aznap feladja kollégánk, amely a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül meg is érkezik.

    A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL Futárszolgálata kézbesíti a feladástól számított 2 munkanapon belül 8-17h között. Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen második kézbesítés esetén a posta alkalmazottja írásos értesítést hagy a postaládában mellyel a helyileg illetékes postahivatalban személyesen is átvehető a csomag az értesítőben leírtak szerinti helyen maximum további 10 munkanapig. Ha valami oknál fogva nem találja a postaládában az értesítőt vagy a telefonos kapcsolat nem jött létre, akkor automatikusan be lehet menni a helyileg illetékes postahivatalba és át lehet venni személyesen is a csomagot az általunk feltüntetett érkezési napot követő második munkanapon (előbb nem).

     

    A postán 5 munkanap tárolási idő után, automatikusan visszakerül

    küldeményed az áruházunkba.

     

    Felhívjuk figyelmed, a kézbesítés a megadott idősávba bármikor megtörténhet, telefonos egyeztetés nélkül is kiszállhat a futár és csak az átadási ponton indítja a hívást! Ezért munkaidőben – azaz 08.00- 17.00 óra között – elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedj megadni (akár a lakás, akár a munkahelyi címét, telefonszámát). Ha ez nem megfelelő, akkor javasoljuk a Postán Maradó szállítás választását.

    Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbál felvenni a kapcsolatot Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsd a telefonos elérhetőséget (a kézbesítő nem folyamatosan hívogatja a számot, hanem 1 maximum 2 alkalommal fog próbálkozni, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen hangosabb a telefon).

    Ha a csomagot nem kaptad meg, az is megoldás, hogy megadjuk a küldeményazonosító számot, amivel érdeklődhetsz az MPL Ügyfélszolgálatánál (kód alapján megmondható, hol van a csomag a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal címen is).

     

    MPL Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 31 32 33

     

    Ha a csomagot nem kaptad meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk és feltárhassuk a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, mert a letét után 5 munkanappal visszaküldik nekünk a csomagot

    Ha a házhozszállítás nem megfelelő, kérje a „Posta Pont” opciót, amely révén nem kell várni a szállítóra, hanem Ön már a feladást követő munkanaptól bemehet érte az Ön által kijelölt postára. Önnek lehetősége van bármely magyarországi Posta Pontra kérni, így Ön nincs időhöz kötve, nem kell otthon várakoznia a kézbesítőre és akkor megy be a postára átvenni a csomagot, amikor Önnek megfelel, ráadásul olcsóbb is. Ha ezt a módozatot választja, akkor itt is fontos, hogy kommunikálni tudjuk e-mail-en keresztül. Megrendeléskor Önnek kell kitöltenie a megrendelő lapon, hogy melyik postára kéri a csomagot (Térképes lista). Ha a Posta Pontszállítást választja, akkor ezzel Ön azt vállalja, hogy bemegy a csomagért a postára és ott veszi át személyesen az általunk visszaigazolt határidőn belül (4 munkanap fog a rendelkezésére állni).

     

    Átvétel

     

    A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, valamint ha nem a címzett veszi át, akkor meghatalmazás.

    Ha a szállítási cím munkahely, írásos értesítőt postaládában munkahelyi cím esetén nem tud a kézbesítő hagyni, mivel a cím nem lakhely, így nincs illetékes postahivatal-kezelő. Ilyen esetekben a csomagot egy központi postán tudja átvenni személyesen (további 4 munkanapig), mely természetesen az Ön településén van.:

    A sikeres kézbesítéshez fontos, hogy ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön,  azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezd a rendelés során a “Megjegyzésbe” a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

    Mivel a megrendelt termékek kiszállítását az MPL végzi, ezért felelősséget a szállítás pontosságáért az MPL Általános üzleti feltételei szerint tudunk vállalni.

    Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet arról, hogy kollégánk átadta megrendelését a futárnak, amely az esetek többségében következő munkanap megérkezik, de legkésőbb 2 munkanapon belül megérkezik.

    A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomagok 5 munkanapon belül átvehetőek a postahelyi és MOL PostaPontok-nál.. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta, amennyiben az elérhetőséget a címzett megadta.

    Ugyanazon címhelyről átvétel nélkül visszaküldött megrendeléseket töröljük, és fenntartjuk a jogot ezen címhelyek részére előreutalásos rendszerben küldeni a terméket.A Friko Consulting Szolgáltató Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a megrendelt termékeket.

    Amennyiben a wasd.hu úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre.

    Minden küldemény átvételkor kérjük ellenőrizni a csomag ép és sértetlen állapotát, amennyiben sérülés tapasztalható, vagy hiányos a csomag, jegyzőkönyvet kell felvetetni a kézbesítővel vagy a postahellyel, illetve meg kell tagadni a küldemény átvételét. Ennek meg nem valósulása és hiánya esetén nem áll módunkban törésre, tartalom elveszésére reklamációt elfogadni.

     

    Tájékoztató szállításból eredő hibák, sérült csomagok kezelésével kapcsolatban:

    https://bit.ly/sérültcsomag

     

    Az MPL futár szolgáltatás alapdíja a következő szolgáltatásokat tartalmazza:

    Telefonos egyeztetés : amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton és az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a kézbesítő egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

    Garantált kézbesítési idő (időgarancia): az MPL vállalja, hogy a küldeményt legkésőbb az átvétel napját követő 1./ legfeljebb 2. munkanapon kézbesíti, illetve a kézbesítést megkísérli.

    Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

    Elektronikus előrejelzés: a címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap, SMS-ben vagy e-mailben.

    Nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyzetéről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal linken érhető el.

    (Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1/333-7777)

    (Hétfőtől péntekig 08:00-17:00 óráig)

     

    Garantált kézbesítési idő (időgarancia): megrendelés esetén vállaljuk, hogy a küldeményt legkésőbb a postai feladás napját követő 1. / legfeljebb 2. munkanapon kézbesíti az MPL, mint üzleti partner, illetve a kézbesítést megkísérli. A garantált kézbesítési időnek feltétele a megrendelés visszaigazolása a wasd.hu csapat részéről. Amennyiben a visszaigazolás és egyeztetés megvalósul 16.00 óráig, a garantált kézbesítési idő ez esetben érvényes a következő munkanapra.

    Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

    Alkalmi átvevő megjelölése: a feladónak a küldemény címiratán tett rendelkezése esetén, az MPL a postai küldemények átvételére jogosultak mellett, átvételre jogosultnak tekinti a címzett szomszédjait, illetve munkahelyre címzett küldemény esetén a címzett munkatársát, a szervezet vezetőjét, illetve a szerve­zet nevében postai küldemény átvételére jogosult személyt is.

    Ismételt kézbesítés egyeztetett időpontban vagy új címre: A címzettek a részükre érkezett, de sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett, vagy postán maradóra címzett küldeményeikre vonatkozó ismételt házhoz kézbesítési igényeiket telefonon bejelenthetik, és kérhetik a csomag ismételt kézbesítését.

    Utánvétel szolgáltatás: az a küldemény, melyben a feladó által megjelölt utánvételi összeg beszedése után kézbesítik a jogosult átvevő részére a küldeményt.

     

    Átvétel és Beüzemelés

    Személyesen Hajdúszoboszlón, ritkábban Debrecen, Kisújszállás, Tiszacsege, Berettyóújfalu és a Szoboszlóhoz közelebb eső városok vonzáskörzetében találkozhatunk. Futárszolgálattal megoldható a termék kézbesítése az Ország bármelyik pontjára! Várható szállítási idő jellemzően 1 nap! A státusz nyomkövetési szám alapján elenőrízhető. Természetesen alapos csomagolást követően:

    #01 #02 #03 #04 #05 #06 #07 #08 #09

    “Nincs törékeny küldemény, maximum gondatlan csomagolás!”

    Hétfő – Péntek 14:00 – ig visszaigazolt rendelés esetén, várhatóan következő nap reggel (!) kézbesítik a csomagod, amennyiben postát vagy postaPontot választottál címnek. 14 óra után vagy hétvégén érkező rendelésnél jellemzően 1-2 (munka) nap a szállítási idő. Minden küldemény RAGSZÁMMAL rendelkezik, azaz nyomkövetési szám alapján követhető. Ezért szükséges email címet és mobilszámot megadni, ezeken értesítünk a csomag státuszáról.

    Hidegebb időszakban a hardver beüzemelése előtt

    várj legalább fél órát, míg átveszi a szobahőmérsékletet !

    0
    0
    KOSÁR TARTALMA
    Üres a kosarad
    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • Image
    • Rating
    • Price
    • Stock
    • Availability
    • Additional information
    • Attributes
    • Custom attributes
    • Custom fields
    EXiT