gyakran ismételt kérdés.

MI AZ A WASD?

A játékosok számára jól ismert rövidítés. Itt elolvashatod a történetét. Ha új vagy az oldalon és szívesen edukálódsz, ez is jó szolgálatot tehet: fogalomtár

    MILYEN A TERMÉK ?

    Kattints arra, ami érdekel! A termékleíráson kívül részletesen kibontjuk a specifikációt és bemutatjuk a kondíciót.

    Minden termékről minőségi, jól nagyítható fotókat [+] készítünk. Ugyanebben a galériában megtalálod a termék legfontosabb tulajdonságait, részleteit. Például: wasd.hu/1007  Egérgörgővel, vagy kézzel nagyíthatók a termék saját fotói. Nagyságrendekkel jobb minőségű és több adatot tartalmaz egy ilyen mappa, mint az átlagos hirdetések. Ez a hivatkozás egyben a termék sorszámát is tartalmazza, így könnyebben azonosítható.  Több szögből és nagy felbontásban vizsgálhatod a konkrét terméket.

    A felesleges szakmai zsargon és érthetetlen típusszámok helyett professzionális tájékoztatást nyújtunk vásárlóink számára.

    MENNYI IDŐ ALATT ÉRKEZIK MEG A TERMÉK?

    Hétköznap van kézbesítés. Jellemzően 1 munkanap. Postán maradó küldemények esetén kevesebb, házhoz szállítás esetén lehet több időt igényel mint 1 munkanap. Ha 13:00 után rendelsz, akkor is megérkezik maximum 2 munkanapon belül. Itt minden fontos inormációt megtalálsz a kézbesítésről.

    BIZTONSÁGOS AZ OLDAL?

    Igen, vállalkozásunk friss tanúsítványokkal rendelkezik. Az utóbbi időben több száz új pozitív véleményt kaptunk megrendelőinktől. Az elérhető összes platformon megtalálod a termékeinket több mint 10 éve!

    MEGVAN MÉG A TERMÉK?

    Minden termékünk készleten van, mindaddig, amíg elérhető a honlapon. Törzsvásárlóink számára azonnal lefoglalható, átvehető Hajdúszoboszlón, ritkábban Debrecenben vagy környékén. Napi szinten dolgozunk a lapon, érdemes időnként frissíteni (shop gombra kattintva vagy F5 bill).

    Amennyiben üzeneted vagy megrendelésed beérkezéséig változás történt, emailben értesítünk.

    MIBEN EGYEDÜLÁLLÓ AZ OLDAL?

     

    Kizárólag a wasd csapata bánik ilyen gondosan a hardverrel:

    • Többlépcsős auditon esnek át a termékek.
    • Az állapotot 🔎 Nagyítható fotó segítségével ellenőrízheted.
    • Szabatosan összegyűjtjük a specifikációt.
    • Upgrade lehetőséget kínálunk.
    • Benchmark eredményk listázva.
    • Beszámítási lehetőséget biztosítunk.
    • Igény szerint, egyedi teszteket készítünk!
    • ingyenes kézbesítéssel juttatjuk el hozzád a küldeményt:
    • Személyesen, házhozszállítással és csomag, vagy
    • PostaPonton is átveheted a terméket.
    • Kuponrendszert dolgoztunk ki és
    • ViP szekciót készítünk törzsvásárlóink számára. ⭐
    • Hálásak vagyunk partnereink és ügyfeleink visszajelzéséért!
    • Strapababíró csomagolásunk bombabiztos: #802 #801 #799 #798 #797

    2008-as alapítás óta figyelmünk középpontjában a megrendelők állnak.

    ÁLLAPOT

      🔎 Nagyítható fotóinkat érdemes tüzetesen átnézni. Minden fontos részletet zoomolhatsz, így objektív képet kapsz vásárlás előtt!

    Jellemző kategóriák webshopunkban:

    HASZNÁLT

    A++
    A+

    Megőrzött állapotban vannak ezek a termékek. Esztétikailag és műszakilag egyaránt kiváló. Fényesedés, kopás lehetséges.

    A
    A-
     

    Összességében szép állapot. Normál használatból adódó karc, folt, esztétikai hiba előfordulhat. Jó műszaki kondíció.

     

    Többlépcsős auditon esnek át a termékek, ezek adatait rögzítjük. Összefoglalva a fenti listát: újszerű és- normál állapotú eszközök közül választhatsz. Utóbbi kategóriánál, ha valamilyen esztétikai hiba van, arra külön felhívjuk a figyelmed visszaigazolás, hívás során.

     

    ÚJ
    BONTATLAN 0 perces.
    FELBONTOTT, Open box Rövid teszt, bővítés, pixelhiba ellenőrzés, vagy védőfólia felhelyezés miatt lett kinyitva a csomag. Néhány óra üzemidő.

    A “specifikáció” menüpontban találhatod a felújítás vagy cserélt alkatrész megnevezését. Ez azt jelenti, hogy tételesen jelölve van, ha bővítés történt:

    – új / fóliás a burkolat,
    – új akkumulátor,
    – új adattároló,
    – új memória,
    – új kijelző,
    – új alaplap vagy más cserélt tartozék áll rendelkezésre.

    ✅ Esztétika

     

    Állapotfelmérés és fotózás után, a hirdetett termék címében, leírásában jelöljük az áru esztétikai besorolását. Vásárlás véglegesítésekor visszaigazolásban is feltüntetjük az állapotot, melyet az alábbi 5 kategóriában részletezünk:

     

    “Open-box”, szalonállapot

    • mint amit most bontottál ki először
    • pl.: újracsomagolt, bemutató példány
    • a képernyő pixelhiba, karc- és hibamentes
    • max néhány óra üzemidő (tesztelve)
    • jótállás

     

    “A++” kategória, kevés üzemidő: használt

    • kiváló műszaki kondíció
    • a képernyő karc- és hibamentes
    • kisebb fényesedés, kopás előfordulhat
    • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
    • jótállás

     

    “A+” kategória, használt termék

    • képernyő pixelhiba mentes
    • kiváló műszaki kondíció
    • súrlófénynél: hajszálkarc, kopás, folt, nyomódás, elszíneződés előfordulhat
    • jellemzően 1db esztétika, közelről nézve
    • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
    • jótállás


    “A” kategória, használt termék

    • használatból adódó esztétika
    • kopás, folt, karc, pont, horzsolás, nyomódás, elszíneződés
    • 1-1db lehetséges
    • kiváló ár / érték arány!
    • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
    • jótállás

    “A-” kategória, használt termék

    • burkolat vagy más esztétikai hiba
    • jellemzően 1-2 db
    • működést nem befolyásol
    • műszakilag rendben
    • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
    • jótállás

     

    További részletekről érdeklődj elérhetőségünk bármelyikén.

     

    A garancia leírását a jótállási feltételek lapon találod. Amennyiben kérdésed van, vagy további fotókat, teszteket szeretnél kérni, emailben vagy telefonon érdeklődj a konkrét termék megjelölésével!

    HOGYAN RENDELHETEM MEG?

    1.) Fent található a SHOP gomb. Ha erre kattintasz, a honlap listázza a termékeket.

    2.) A szűrés mezőben kiválaszthatod a kategóriát, márkát, valamint további feltételeket.

    3.) Amikor kiválasztottad az igazit; a megnevezésre vagy képre kattintva megkapod a részletes termékismertetőt.

    4.) Amint megvan a kiszemelt; „kosárba” gombot kell nyomni.  A felugró képernyőn beállíthatod az árengedmény kupont, ha van. Ezt követően jöhet a véglegesítés, azaz „Fizetek”.

    5.) Amennyiben mást is vásárolnál, vagy nem végeztél a Tovább nézelődök” gombot válaszd.

    6.) Ha véglegesíteni szeretnéd a rendelést, kattints a jobb alsó sarokban található bevásárló kosár ikonra és válaszd a Fizetek” gombot.

    7.) Itt ki kell tölteni az adataidat (alapértelmezés szerint a számlázási és szállítási cím megegyezik), köztük a címedet. Utolsó lépésként a „Megrendelés elküldése” gombbal befejezed a rendelést.

    8.) Ezek után értesítő emailt küldünk. Kollégánk felveszi veled a kapcsolatot és értesülsz egy visszaigazolásban, amint a rendelés véglegesítve lett

    SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ?

    Feszes, sok kitöltőanyaggal rendelkező csomagolást készítünk:

     #802 #801 #799 #798 #797

    Érdemes a PostaPont (MOL, COOP) Automata vagy Postán Maradó küldeményt választani a házhoz szállítással szemben;

    Jellemzően 13-ig átadott csomagok esetén másnap reggel kézbesítésre kerül a Postán maradó vagy PostaPont-ra küldött MPL üzleti küldemény!

    Alapértelmezett szolgáltatás minden online vásárló számára:

    • Rendelés után felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel és tájékozhatjuk a várható kézbesítés idejéről, további részletekről.
    • Higiénikus, sok kitöltőanyaggal rendelkező,
    • Masszív, pára, ütés és vízálló csomagolást készítünk!
    • Email értesítés a csomag várható érkezéséről.
    • Csomagszám automatikusan a nyomkövetés és a státusz ellenőrzéséhez.
    • SMS értesítés a megérkezett küldeményed átvételi lehetőségeiről.
    • Értékbiztosítás, garantált 1 munkanapos kézbesítés.

    Opcionális szolgáltatások:

    • Utánvétkezelés.
    • Törékeny-jelölés.
    • Extra méretű 70cm-től nagyobb küldemény.
    • Extra értékbiztosítás

    “Nincs törékeny küldemény, maximum gondatlan csomagolás!”

    MEGÉRKEZIK HOLNAP REGGELRE?

    Igen, az a tapasztalat, hogy a megrendelést követő 1 munkanapon belül jellemzően reggel kézbesítenek csomagautomatába és postapontra. Telefonon és írásban is pontosítjuk a várható kézbesítést.

    13:00 után, vagy hétvégén leadott megrendelésnél nem garantálható az 1 nap.
    Érdemes mol/coop vagy postán maradót választani és ebéd előtt leadni a rendelést.

    MILYEN FONTOS ADATOK VANNAK MÉG ?

    Specifikációról: ezt érdemes tüzetesebben vizsgálni és kicsit “előrébb” gondolkozni, hogy később is bővíthető géped legyen. Fontos tulajdonság például a kijelző méret és annak típusa: IPS / FHD / MATT.

    Tömeg és üzemidő: ezek az igazán releváns tényezők egy hordozható eszköz esetén.

    Processzor: órajel és a magok száma, az alapvető számítási sebességet határozza meg.

    Adattároló: (winchester vagy ssd) az a tárhely amely a tárolókapacitást biztosít a számodra (pl. hogy hány film fér el).

    Videókártya: játék illetve grafikai munka esetén fontos.

    Memória: ideiglenes tárhely, azaz RAM. Azért nagyon fontos, mert minél nagyobb a mérete, egyszerre annál több, vagy fajsúlyosabb programot futtathatsz.

    Manual: minden hardvernek van gyártói útmutatója. A hivatkozást be szoktuk szúrni a termék adatlapjára. Amennyiben nem elérhető, ezt legkönnyebben az adott típus saját honlapján, típusszám beütésével keresheted meg. Rendeltetés szerű használathoz elengedhetetlen és mindenki jól felfogott érdeke, hogy tisztában legyen a helyes használattal, várható karbantartással. De ilyen például az is, hogy hidegebb időszakban nem szabad azonnal áram alá helyezni és bekapcsolni a műszaki eszközöket. Nagyjából ~ fél óra, míg átveszi a szobahőmérsékletet.

     

    HOGYAN LEHET ÁTVENNI A MEGRENDELT TERMÉKET ?

    Személyes átvétel Hajdúszoboszlón is egyeztethetünk egy időpontot. 

    Amennyiben kiszállítást választasz, az MPL üzleti partner viszi a megrendelést. Először házhoz viszik a terméket, ha nem találnak otthon, vagy napközben nem tudta valami miatt kézbesíteni a futár a küldeményt, akkor a legközelebbi postán tudod átvenni a terméket. A megrendelésed kérheted Postán maradónak. Vagy kijelölt PostaPontra, ilyen a MOL benzinkút, vagy COOP üzlethálózat. (Lásd: Fizetési és szállítási feltételek)

    E-mailben értesülsz, csomagszám jár automatikusan a termékhez és a telefonszámodra sms értesítést kapsz átvétel napján. Csomagpont és automata esetén jellemzően 1 munkanap a szállítás. Futár esetén megkapod az aznap kiszállítást végző kolléga elérhetőségét emailben!

    MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS ?

    40.000Ft összértékű vásárlást meghaladva, banki előre utalás esetén ingyenes a szállítás!

    További információk: Fizetési és szállítási feltételek.

    NEM KAPTAM CD-T A TERMÉKHEZ

    Driver lemez

    Leáldozóban vannak az optikai adattárolás és a lemezes meghajtók, ezért gyakran a gyártó sem ad már CD-t vagy DVD-t. A lehető legjobb megoldás a gyártó oldalát felkeresni és a típusszám alapján a legfrissebb illesztőket letölteni.

    BESZÁMÍTÁS VAN ?

    Feltételekkel igen: a hardver a fő profil. Viszont túlárazott termékkel nem tudunk foglalkozni. Ezt mindenképp ki kell töltened: https://wasd.hu/beszamit

    HOGYAN TESZTELTEK ?

    Notebook, PC és Konzol esetén terheléses teszt a megoldás; ilyenkor egy típushoz megfelelő szoftvert indítunk, mely pár perc alatt eléri a hardver teljesítőképességének határát.

    Adattárolóknál kondíciót vizsgálunk, szintén típushoz illeszkedő szoftverrel. Ilyen például a WD merevlemezeknél a Windows Data Lifeguard Diagnostics. Ezzel az alkalmazással az alkatrész SMART adatait vizsgáljuk, mely információkat tartalmaz a kondícióról, állapotról, ki és bekapcsolások számáról.

    Kijelzőknél, monitor és TV esetén kalibráló műszerekre, pixelhiba, folt szűrésre támaszkodunk.

    Akkumulátoroknál átlagos használatot veszünk figyelembe. Nyilván alacsony fényerővel és repülő módban tovább bírja egy laptop / telefon. Amikor azonban játszunk, vagy terheljük az eszközt az összes elérhető funkcióval, akkor az “átlag” érték alatt fog szerepelni. Az akkumulátor kapacitását továbbá befolyásolja a hőmérséklet, egyrészt a külső (gamer vagy melegedő hardvereknél jellemzően hamarabb veszít a kapacitásából a jó minőségű akku csomag is) és a gyártó által szavatolt töltési ciklusok mennyisége.

    Telefonok és tabletek esetén egy hosszabb hardver teszt és imei ellenőrzés történik. Mindez azzal jár, hogy napokig használjuk az adott készüléket, így a típushibákon kívül minden egyes funkció ki van próbálva.

    A megfelelő diagnosztikai program kiválasztása fontos lépés. Jelentős hibák; csatlakozó, adatátvitel, túlmelegedés, fagyás vagy hasonló probléma műszeres vizsgálat után pontosabban diagnosztizálható. Ezekkel a kombinációkkal mindenre fény derül.

    Fontos! A különböző benchmark és teszt programok gondatlan használatával meghibásodhat a készüléked, ezért tapasztalat nélkül ne kezdj bele a műveletbe.

    SZÜKSÉGEM VAN MÉG KIEGÉSZÍTŐKRE

    Természetesen vásárolható különböző kiegészítő. Ezeket a webáruházunk Kiegészítők menüpontjában találod. Amennyiben olyan termékre lenne szükséged, amely nem található meg kínálatunkban, vedd fel a kapcsolatot ügyfél szolgálattal.

    JÓTÁLLÁSI KÉRDÉSEKBEN KIHEZ FORDULHATOK?

    Garancia menüpont alatt megtalálod az összes gyártó jelenleg aktuális telefonszámát, elérhetőségét. Természetesen hozzánk is fordulhatsz a kérdéseddel. Amennyiben sürgős, vagy nem érkezett válasz, kérlek csörögj telefonon: 70/233-9001

    NEM TUDOM SZEMÉLYESEN ÁTADNI / ÁTVENNI

    Első lépésben érdemes elérhetőségeinken email: info@wasd.hu jelezned, hogy pontosan miről van szó, mit szeretnél. Írd le pontosan a problémát, termék sorszámát, majd egyeztetést követően postai úton juttasd el nekünk a készüléket.

    A csomagba tedd bele a számlát és garanciapapírt, valamint szükségünk lesz egy értesítési telefonszámra is. Ezen kívül szükséges a feladás után az info@wasd.hu-ra elküldeni a feladott csomag ragszámát.

    Erre a címre tudod visszaküldeni a csomagot:

    HAJDÚSZOBOSZLÓ

    1-es Posta, POSTÁN MARADÓ

    Megjegyzésbe fontos beírni: wasd.hu

    Email cím: info@wasd.hu

    Telefonszám: +367O-638-9O93

    Érdemes vaterafutárral küldeni, olcsóbb a szállítás, mint az alapértelmezett MPL-es csomagként. http://www.vaterafutar.hu/#mpl

    MI TÖRTÉNIK, HA MEGRENDELTEM A TERMÉKET?

    Kiszállítás esetén pedig 1-2 napon belül megérkezik az áru. Ajánlott postán maradó csomagot kérni, az másnap reggelre szokott befutni. Ha kiszállítást választottál, visszaigazolásban véglegesítjük a rendelés adatait és kapsz egy automatikus levelet a nyomkövetési számról, hogy láthasd, holt tart épp a csomag. Minden esetben egyeztetünk a megrendelővel. Személyes átvétel esetén félrerakjuk neked a csomagot, megbeszéltek szerint.

    FÉLRE TENNÉTEK NEKEM EGY TERMÉKET?

    20% foglaló fizetésére van szükség. Ezután megrendelésed megjegyzésébe írd be, hogy mikor tudod a fennmaradó összeget kifizetni. Miután megérkezett a teljes vételár, útnak indul a csomag.

    TŰZFORRÓ, SZINTE ÉGET A GÉP

    ha oda tartod a kezed, ahol a szellőző van, vagy az öledben használod pl a notebookod, megérezheted, hogy kellemes szobahőmérséklet, vagy tűzforró – szinte elviselhetetlen hő távozik a gépből. Természetes dolog, ha épp játszol, de ha már bekapcsolás után hallod a hangosan pörgő ventit és érzed a folyamatos forróságot, érdemes egy tisztításra jelentkezned; hiszen idővel garantáltan túl fog melegedni az eszköz, ami végleges alaplaphibával járhat. A tisztítás nem egy költséges dolog. Az alaplap csere viszont nagyon drága, hiszen ez is az egyik kulcsfontosságú, főalkatrész.

    KÉSŐBB KELL KARBANTARTÁS?

    IGEN! Minden műszaki eszközt, legyen az hardver, autó, PC, laptop, konzol – megéri rendszeresen karbantartani. Jellemzően egy ~ két év után, használat nélkül is kiszáradnak például a hővezető paszták, emellett jelentős mennyiségű por halmozódhat fel a hűtőrendszerben. Ahogy az autóban 10.000 km után olajat cserélsz, úgy egy számítógépben vagy laptopban használattól függően legfeljebb  2 ~ 3 évente érdemes ezt megcsináltatni. A rendszeres mulasztás költséges hibához vezet. Azokat a berendezéseket amit tőlünk vásárolsz, már átnéztük. Emelett vásárlóink számára a visszaigazolás során mindig beszámolunk a típus jellemzőiről.

    VAN VALAMI JELSZÓ A GÉPEN?

    Nem, nincs! Minden eszközt újratelepítünk és Admin fiókkal adunk át. Sem microsoft fiókot, sem jelszót nem tartalmaz az eszköz. Csak kapcsold be és használd. 

    Amennyiben más pro/home/office licenszre van szükséged, azt neked kell beszerezni, mi nem foglalkozunk szoftverek forgalmazásával.

    MIKOR ÉRDEMES A WASD-RÓL RENDELNI?

    Ha szeretnéd feleszerelni az otthonod, vagy irodád megbízható hardverekkel. Valamint akkor, ha szükséged van egy jó ár/érték arányú megoldásra.

    OPERÁCIÓS RENDSZERRE VAN GARANCIA?

    Semmilyen szoftverre nincs garancia (ritka, speciális kivételektől eltekintve), erről a licencszerződés pontos tájékoztatást ad telepítés előtt, melyet előbb elfogadsz és csak ezt követően folytatódik a telepítés.

    OS-EL VÁSÁROLTAM A GÉPET, HOL A LEMEZ ?

    Gyártótól függ. Az a gyakorlat, hogy nincs már külön telepítő. A legtöbb gép gyárilag előtelepített. A biosba jellemzően beégetik a licenszkulcsot, például üzleti gépeknél. Ilyenkor a számla, amit adtunk neked, megfelelő igazolást ad.

    Amennyiben más pro/home/office licenszre van szükséged, azt neked kell beszerezni, mi nem foglalkozunk szoftverek forgalmazásával.

    Jellemzően egy rejtett partíción van a telepítő, azt speciális gomb megnyomásával érheted el, erről a gépkönyv (manual) ad tájékoztatást. Ilyenkor vagy egy korábban létrehozott állapotot állíthatsz vissza, vagy a gyári alaphelyzetet. Vigyázz! Mindkét esetben elveszhetnek adataid, gondoskodj az adatmentésről!

    NEM KAPCSOL BE, NINCS TÖLTÉS

    Ha sokáig le van vagy le volt merülve a gép, sérülhetnek az akkuban a cellák. Van, hogy csak mozgatott csatlakozó esetén kezd el tölteni az eszköz! Ez akkumulátor – töltő csatlakozó, vagy adapter függő. Érdemes egy hosszabb töltést (3-4 óra), majd amikor ez sikertelen, pl akku levételt/újraindítást megpróbálni vagy új alkatrészre cserélni a problémás darabot. Ezek legtöbbször kopó alkatrészek, de nem érdemes hozzányúlni, vagy házilag barkácsolni. 

    GARANCIA ÉRVÉNYES AZ AKKURA?
    • A garancia időtartam gyártónként eltérő. Az is, hogy az akkumulátorra, további kellékanyagokra vonatkozik-e, illetve, hogy mennyi az időtartama.

    • A wasd.hu garancia korlátozottan vonatkozik az akkumulátorra (lásd. garancia)
    ÉRDEMES KIVENNI AZ AKKUT?

    Gyakori kérdés, a rövid válasz nem. Az akku szünetmentes áramforrásként is üzemel, így pl. áramszünet esetén nem veszted el a munkádat. Az akkut túltölteni nem lehet, nem gyullad ki. Élettartama se lesz hosszabb, ha egyáltalán nem használod. Az egyik gyártó hivatalos állásfoglalása erről az, hogy ha sokat használod töltőről, akkor hetente egyszer merítsd le 10%-ig – ne alá – majd töltsd fel újra. Az állandó túlmerülés és a folyamatos részleges merítés teszi legjobban tönkre az akkumulátort. Ezekről részletesebben itt olvashatsz.

    TELEPÍTŐ LEMEZ HOL VAN?

    Ma már az esetek többségében a gyártók sem adnak ilyet a gépek mellé. Azonban minden termék támogatási oldalán (pl. Dell Support) minden hivatalos drivert megtalálsz és azt ingyen letöltheted. Ha kérdésed van, segítünk ilyen téren, csak fel kell venned velünk email címünkön a kapcsolatot (info@wasd.hu)

    KOCSIBAN MARADT, BEÁZOTT, MEGREPEDT

    Nem garanciás hiba, ahogy az összes fizikai sérülés, bármely használati tárgy esetében sem az. Az ilyen jellegű hibákat térítéses javítás keretében lehet orvosolni. Javasolt a frissen vásárolt gépre biztosítást kötni.
    Ezt megteheted például:http://hungarorisk.hu oldalon.

    PIXELHIBA?

    Pixelhibákra nincs teljes körű garancia, hanem az ISO 13406-2 szabványt alkalmazzák a gyártók és vállalkozásunk is. Erről pontos és részletes leírást az alábbi linken találsz:
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Pixelhiba

    Emiatt pixelhibára hivatkozva nem lehet elállni a vásárlástól, illetve cserét kérni. A gyakorlatban ez azt jelenti egy 1366×768-as felbontású kijelző esetén; sötét vagy fehér háttérnél legalább 3 vagy több képponttól (3-4 teljesen rossz pixel) beszélhetünk hibáról egy kijelző esetén. Amennyiben nagyobb a felbontás vagy csupán subpixel hiba van, a gyártó sem köteles kicserélni a panelt.

    Nem áll módunkban a gyártó által szavatolt jótállástól többet vállalni. Azonban minden terméket teljeskörűen tesztelünk, így azt is jelöljük, hogy milyen állapotban van az LCD. Ha vigyázol rá, nincs nagy esélye, hogy használt terméknél hiba bukkan elő.

    Ha az RGB komponensből 1 szín sérült, ez esetben színes az úgynevezett szubpixelhiba, akkor legalább 6db ilyen rossz pixeltől kezd garanciális kérdéssé válni a gyártóknál a probléma.

    Amikor 5×5-ös tömbben van legalább 2 szubpixelhiba, ezt hívjuk klaszterhibának és ebből a hibából legalább 3db teljesen fehér vagy fekete klaszter, akkor szintén garanciális a kérdés.

    Amennyiben a folyadékkristály fizikai behatásból kifolyólag sérült meg, az szintén nem garanciális, ez vonatkozik természetesen arra is, hogy ha egy meglévő pixelhibát így “terjeszt ki” a felhasználó.

    Egyes esetekben a pixelhibák házilag is javíthatóak, más esetekben ez még súlyosabb kárt okozhat a monitorban. Általában javasolt módszer a pixel színének gyors váltogatása; ilyen ez a YouTube videó).

    EREDETI WINDOWS VAN A GÉPEN?

    Igen. Kizárólag eredeti szoftvereket telepítünk. A forgalmazott eszközeink túlnyomó részben üzleti sorozatú és gamer megoldások melyekhez korábban már aktiváltak vagy megvásároltak egy jogtiszta rendszert. Ez másnéven a „Pro/Home/COA” és/vagy „Win digital” jelzés.

    Amint hálózatra csatlakozik egy notebook, vagy számítógép, a Windowsban ellenőrízhető, hogy áll a licensz és az is, ha aktiválás szükséges a rendszer számára – ez a vízjel.

    Mit jelent a COA és más licensz felragasztás a gépen?

    Az egyszer már felhasznált matrica, mely néhány számítógépen megtalálható, NEM számít legálisnak. Ez a “gyári matrica” az eladás első alkalmával igazolta az eredetiséget. Ezen licenszekre bár néha még aktiválhatók, nem áll módunkban garanciát vállalni.

    Ezeket a számítógép tartozékaként kaptuk a beszállítótól, a számlán sem áll módunkban külön feltüntetni.

     

    Röviden összefoglalva mi kizárólag új és újszerű hardver forgalmazással foglalkozunk. Ha szeretnél licenszt és saját jogtiszta operációs rendszert vásárolni akkor az úgynevezett MAR licence-t keresed.

     

    MAR jelentése

    Microsoft Authorized Refurbisher. A Microsoft OEM programja a felújított számítógépekhez való legális operációs rendszerek párosítását teszi lehetővé, otthoni és üzleti felhasználáshoz. Ezt jelölni kell az esetleges eladó oldalán. A legális operációs rendszerek használata felújított gépeknél ugyanolyan fontos, mint az újaknál. Az összes felújított géphez párosított MAR Windows licensz legális. Ugyanakkor nem törvényszerű, hogy minden használt vagy újszerű terméket MAR kulccsal látnak el.

    Felújított

    Kizárólag felújított számítógépekhez és notebookokhoz vásárolható MAR licensz,
    önmagában nem árusítható! Aktiválás során párosításra kerül a Microsoft rendszerében, így korlátlan ideig használható. Nincs fizikai adathordozó, sem telepítő lemez.

    Amikor elérhető aktivált rendszer, például üzleti szériás gépek PRO digital kulcsa, és ezt igazolnod kell, maga a számla jelzi az érvényességet és Neked kell gondoskodni a licensz ellenőrzéséről.

    Amennyiben más pro/home/office licenszre van szükség, azt neked kell beszerezni, mi nem foglalkozunk szoftverek forgalmazásával.

    TOVÁBBI TECHNIKAI HIBÁK

    – Nem megy a Wi-Fi: indítsd újra a routert, próbálj más eszközzel is csatlakozni!

    – Halvány fényerő: Az ilyen jellegű hibákat legtöbbször driver okozza, keress rá a gyártó oldalán az illesztőre.

    – Homályos, foltos kép: Általában a kijelző hibája, ritkább esetekben videókártya hiba.

    – Vízszintes csíkok: Általában videókártya hiba

    – Függőleges csíkok: Általában a kijelző vezérlése hibásodik meg, csak kijelző cserével javítható.

    – Fizikai sérülés (karcok), betört kijelző: Csak a kijelző cseréjével javítható.

    – Szétesett, darabos kép: Általában videokártya, ritkább esetekben szalagkábel, vagy kijelző hiba

    MEGRENDELÉS LEMONDÁSA

    A rendelésed emailen keresztül tudod lemondani az info@wasd.hu címen.

    HIBÁT TALÁLTAM A WEBSHOPON

    Az oldal 2017 május harmadikán lett élesítve. Minden elengedhetetlen funkció működik, tesztelt, azonban a tartalom miatt rengeteg dolgunk van és akadhatnak bugok. A terveinket itt találod. Ha van ötelted, véleményed, észrevételed akkor azt alul bármikor megoszthatod a Kapcsolat linkre kattinva. Köszönjük!

    KAPCSOLAT

     

    A footerben alul található Kapcsolat linkre kell kattintanod. Itt bármilyen pozitív/negatív tapasztalatod, ötleted vagy bármilyen más informatikához kapcsolódó gondolatod megoszthatod velünk!

    0
    0
    KOSÁR TARTALMA
    Üres a kosarad