gyakran ismételt kérdés.

MIBEN EGYEDÜLÁLLÓ AZ OLDAL?

 

Kizárólag a wasd csapat bánik ilyen gondosan a hardverrel:

  • Többlépcsős auditon esnek át a termékek.
  • Az állapotot 🔎 Nagyítható fotó segítségével ellenőrízheted.
  • Szabatosan összegyűjtjük a specifikációt.
  • Upgrade lehetőséget kínálunk.
  • Benchmark eredményk listázva.
  • Beszámítási lehetőséget biztosítunk.
  • Igény szerint, egyedi teszteket készítünk!
  • ingyenes kézbesítéssel juttatjuk el hozzád a küldeményt:
  • Személyesen, házhozszállítással és csomag, vagy
  • PostaPonton is átveheted a terméket.
  • Kuponrendszert dolgoztunk ki és
  • ViP szekciót készítünk törzsvásárlóink számára. ⭐
  • Hálásak vagyunk partnereink és ügyfeleink visszajelzéséért!
  • Strapababíró csomagolásunk bombabiztos: #802 #801 #799 #798 #797

2008-as alapítás óta figyelmünk középpontjában a megrendelők állnak.

ÁLLAPOT

  🔎 Nagyítható fotóinkat érdemes tüzetesen átnézni. Minden fontos részletet zoomolhatsz, így objektív képet kapsz vásárlás előtt!

Jellemző kategóriák webshopunkban:

HASZNÁLT

A++
A+

Megőrzött állapotban vannak ezek a termékek. Esztétikailag és műszakilag egyaránt kiváló. Fényesedés, kopás lehetséges.

A
A-
 

Összességében szép állapot. Normál használatból adódó karc, folt, esztétikai hiba előfordulhat. Jó műszaki kondíció.

 

Többlépcsős auditon esnek át a termékek, ezek adatait rögzítjük. Összefoglalva a fenti listát: újszerű és- normál állapotú eszközök közül választhatsz. Utóbbi kategóriánál, ha valamilyen esztétikai hiba van, arra külön felhívjuk a figyelmed visszaigazolás, hívás során.

 

ÚJ
BONTATLAN 0 perces.
FELBONTOTT, Open box Rövid teszt, bővítés, pixelhiba ellenőrzés, vagy védőfólia felhelyezés miatt lett kinyitva a csomag. Néhány óra üzemidő.

A “specifikáció” menüpontban találhatod a felújítás vagy cserélt alkatrész megnevezését. Ez azt jelenti, hogy tételesen jelölve van, ha bővítés történt:

– új / fóliás a burkolat,
– új akkumulátor,
– új adattároló,
– új memória,
– új kijelző,
– új alaplap vagy más cserélt tartozék áll rendelkezésre.

✅ Esztétika

 

Állapotfelmérés és fotózás után, a hirdetett termék címében, leírásában jelöljük az áru esztétikai besorolását. Vásárlás véglegesítésekor visszaigazolásban is feltüntetjük az állapotot, melyet az alábbi 5 kategóriában részletezünk:

 

“Open-box”, szalonállapot

  • mint amit most bontottál ki először
  • pl.: újracsomagolt, bemutató példány
  • a képernyő pixelhiba, karc- és hibamentes
  • max néhány óra üzemidő (tesztelve)
  • jótállás

 

“A++” kategória, kevés üzemidő: használt

  • kiváló műszaki kondíció
  • a képernyő karc- és hibamentes
  • kisebb fényesedés, kopás előfordulhat
  • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
  • jótállás

 

“A+” kategória, használt termék

  • képernyő pixelhiba mentes
  • kiváló műszaki kondíció
  • súrlófénynél: hajszálkarc, kopás, folt, nyomódás, elszíneződés előfordulhat
  • jellemzően 1db esztétika, közelről nézve
  • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
  • jótállás


“A” kategória, használt termék

  • használatból adódó esztétika
  • kopás, folt, karc, pont, horzsolás, nyomódás, elszíneződés
  • 1-1db lehetséges
  • kiváló ár / érték arány!
  • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
  • jótállás

“A-” kategória, használt termék

  • burkolat vagy más esztétikai hiba
  • jellemzően 1-2 db
  • működést nem befolyásol
  • műszakilag rendben
  • tesztelve és higiénikusan megtisztítva
  • jótállás

 

További részletekről érdeklődj elérhetőségünk bármelyikén.

 

A garancia leírását a jótállási feltételek lapon találod. Amennyiben kérdésed van, vagy további fotókat, teszteket szeretnél kérni, emailben vagy telefonon érdeklődj a konkrét termék megjelölésével!

MEGVAN MÉG A TERMÉK?

Minden termékünk készleten van, mindaddig, amíg elérhető a honlapon. Törzsvásárlóink számára azonnal lefoglalható, átvehető Hajdúszoboszlón, ritkábban Debrecenben vagy környékén. Napi szinten dolgozunk a lapon, érdemes időnként frissíteni.

Amennyiben üzeneted vagy megrendelésed beérkezéséig változás történt, emailben értesítünk.

HOGYAN RENDELHETEM MEG A TERMÉKET A WEBSHOPBAN ?

1.) Fent található a SHOP gomb. Ha erre kattintasz, a honlap listázza a termékeket.

2.) A szűrés mezőben kiválaszthatod a kategóriát, márkát, valamint további feltételeket.

3.) Amikor kiválasztottad az igazit; a megnevezésre vagy képre kattintva megkapod a részletes termékismertetőt.

4.) Amint megvan a kiszemelt; kosárba teszem” gombot kell nyomni.  A felugró képernyőn beállíthatod az árengedmény kupont, ha van. Ezt követően jöhet a véglegesítés, azaz „Fizetek”.

5.) Amennyiben mást is vásárolnál, vagy nem végeztél a Tovább nézelődök” gombot válaszd.

6.) Ha véglegesíteni szeretnéd a rendelést, kattints a jobb alsó sarokban található bevásárló kosár ikonra és válaszd a Fizetek” gombot.

7.) Itt ki kell tölteni az adataidat (alapértelmezés szerint a számlázási és szállítási cím megegyezik), köztük a címedet. Utolsó lépésként a „Megrendelés elküldése” gombbal befejezed a rendelést.

8.) Ezek után értesítő emailt küldünk. Kollégánk felveszi veled a kapcsolatot és értesülsz egy visszaigazolásban, amint a rendelés véglegesítve lett

ÜZLETI CSOMAG

Feszes, sok kitöltőanyaggal rendelkező, csomagolást készítünk:

 #802 #801 #799 #798 #797

Érdemes a postaPonton maradó küldeményt választani a házhoz szállítással szemben;

Jellemzően 14 – 15-ig leadott rendelés esetén másnap reggelre kézbesítésre kerül a Postán maradó vagy PostaPont-ra küldött MPL üzleti küldemény!

Alapértelmezett szolgáltatás minden online vásárló számára:

  • Rendelés után felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel és tájékozhatjuk a várható kézbesítés idejéről, további részletekről.
  • Higiénikus, sok kitöltőanyaggal rendelkező,
  • Masszív, pára és vízálló csomagolást készítünk!
  • Email értesítés a csomag szállításának megkezdéséről.
  • Csomagszám a nyomkövetés és státusz ellenőrzéséhez.
  • SMS értesítés a megérkezett küldeményed átvételi lehetőségeiről.
  • Értékbiztosítás, garantált 1 munkanapos kézbesítés.

Opcionális szolgáltatások:

  • Utánvét kezelés.
  • Törékeny jelölés.
  • Extra méretű 70cm-től nagyobb küldemények.

“Nincs törékeny küldemény, maximum gondatlan csomagolás!”

MILYEN ADATOKAT KAPHATOK A TERMÉKRŐL ?

A leíráson kívül minden esetben részletezzük a teljes specifikációt és kondíciót.

Termékfotókat folyamatosan készítünk, és feltöltünk a gdrive megosztott mappába. Több szögből és nagy felbontásban (egér görgővel nagyíthatod) vizsgálhatod a kiválasztott árut. Amennyiben szeretnéd a csomagolás előkészítésének lépéseit is fényképezzük.

A felesleges szakmai zsargonon és típusszámokon kívül további tájékoztatást nyújtunk, hogy a leginkább megfelelő termék tulajdonosává válhass!

MILYEN FONTOS ADATOK VANNAK MÉG ?

Specifikációról: ezt érdemes tüzetesebben vizsgálni és kicsit “előrébb” gondolkozni, hogy később is bővíthető géped legyen. Fontos tulajdonság például a kijelző méret és annak típusa: IPS / FHD / MATT.

Tömeg és üzemidő: ezek az igazán releváns tényezők egy hordozható eszköz esetén.

Processzor: órajel és a magok száma, az alapvető számítási sebességet határozza meg.

Adattároló: (winchester vagy ssd) az a tárhely amely a tárolókapacitást biztosít a számodra (pl. hogy hány film fér el).

Videókártya: játék illetve grafikai munka esetén fontos.

Memória: ideiglenes tárhely, azaz RAM. Azért nagyon fontos, mert minél nagyobb a mérete, egyszerre annál több, vagy fajsúlyosabb programot futtathatsz.

Manual: minden hardvernek van gyári útmutatója. Ezeket legkönnyebben a gyártó honlapján, típusszám beütésével keresheted meg. Rendeltetés szerű használathoz elengedhetetlen és mindenki jól felfogott érdeke, hogy tisztában legyen a rendeltetés szerű használattal. Ilyen például az, hogy hidegebb időszakban nem szabad azonnal áram alá helyezni és bekapcsolni az eszközt. Nagyjából ~ fél óra, míg átveszi a szobahőmérsékletet!

 

HOGYAN LEHET ÁTVENNI A MEGRENDELT TERMÉKET ?

Személyes átvétel Hajdúszoboszlón, időnként Kisújszállás, Debrecenben, Tiszacsege, Berettyújfalu és ezek körzetében megoldható.

 

Amennyiben kiszállítást választasz, az MPL futárszolgálat viszi ki a megrendelésed. Először házhoz viszik a terméket, ha nem találnak otthon, vagy napközben nem tudta kézbesíteni a futár a küldeményt, akkor a legközelebbi postán tudod átvenni a terméket. A megrendelésed kérheted a Postán maradónak. Vagy kijelölt PostaPontra, ilyenek a MOL benzinkutak, vagy COOP üzlethálózat. (Lásd: Fizetési és szállítási feltételek)

E-mailben értesülsz, ha a futár átvette a terméket. Innentől számítva a kiszállítási idő legfeljebb 2 munkanap.

MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS ?

40.000Ft összértékű vásárlást meghaladva, banki előre utalás esetén ingyenes a szállítás!

További információk: Fizetési és szállítási feltételek.

NEM KAPTAM CD-T A TERMÉKHEZ

Jogtiszta a Windows program?

Igen. A jogtisztaságot a gépre ragasztott Windows matrica és/vagy a számla igazolja.

Driver lemez

Mivel leáldozóban vannak az optikai meghajtók, ezért gyakran a gyártó sem ad már CD-t vagy DVD-t. A lehető legjobb megoldás a gyártó weboldalát meglátogatni és a típusszám alapján a legfrissebb illesztőket letölteni.

BESZÁMÍTÁS VAN ?

Feltételekkel igen: hardver / szórakoztató elektronika a fő profil.

További információk: https://wasd.hu/beszamit

NEM TUDOM SZEMÉLYESEN ÁTADNI A KÉSZÜLÉKET. ILYENKOR MI A TEENDŐ?

Első lépésben érdemes elérhetőségeinken (email: info@wasd.hu) érdeklődni. Írd le pontosan a problémát, majd egyeztetést követően postai úton juttasd el nekünk a készüléket.

A csomagba tedd bele a számlát és garanciapapírt, valamint szükségünk lesz egy értesítési telefonszámra is. Ezen kívül szükséges a feladás után az info@wasd.hu-ra elküldeni a feladott csomag ragszámát.

Erre a címre tudod visszaküldeni a csomagot:

HAJDÚSZOBOSZLÓ

1-es Posta, POSTÁN MARADÓ

Megjegyzésbe fontos beírni: wasd.hu

Email cím: info@wasd.hu

Telefonszám: +367O-638-9O93

Érdemes vaterafutárral küldeni, olcsóbb a szállítás, mint az alapértelmezett MPL-es csomagként. http://www.vaterafutar.hu/#mpl

HOGYAN TESZTELTEK ?

Notebook, PC és Konzol esetén terheléses teszt a megoldás; ilyenkor egy típushoz megfelelő szoftvert indítunk, mely pár perc alatt eléri a hardver teljesítőképességének határát.

Adattárolóknál kondíciót vizsgálunk, szintén típushoz illeszkedő szoftverrel. Ilyen például a WD merevlemezeknél a Windows Data Lifeguard Diagnostics. Ezzel az alkalmazással az alkatrész SMART adatait vizsgáljuk, mely információkat tartalmaz a kondícióról, állapotról, ki és bekapcsolások számáról.

Kijelzőknél, monitor és TV esetén kalibráló műszerekre, pixelhiba, folt szűrésre támaszkodunk.

Akkumulátoroknál átlagos használatot veszünk figyelembe. Nyilván alacsony fényerővel és repülő módban tovább bírja egy laptop / telefon. Amikor azonban játszunk, vagy terheljük az eszközt az összes elérhető funkcióval, akkor az “átlag” érték alatt fog szerepelni. Az akkumulátor kapacitását továbbá befolyásolja a hőmérséklet, egyrészt a külső (gamer vagy melegedő hardvereknél jellemzően hamarabb veszít a kapacitásából a jó minőségű akku csomag is) és a gyártó által szavatolt töltési ciklusok mennyisége.

Telefonok és tabletek esetén egy hosszabb hardver teszt és imei ellenőrzés történik. Mindez azzal jár, hogy napokig használjuk az adott készüléket, így a típushibákon kívül minden egyes funkció ki van próbálva.

A megfelelő diagnosztikai program kiválasztása fontos lépés. Jelentős hibák; csatlakozó, adatátvitel, túlmelegedés, fagyás vagy hasonló probléma műszeres vizsgálat után pontosabban diagnosztizálható. Ezekkel a kombinációkkal mindenre fény derül.

Fontos! A különböző benchmark és teszt programok gondatlan használatával meghibásodhat a készüléked, ezért tapasztalat nélkül ne kezdj bele a műveletbe.

SZÜKSÉGEM VAN MÉG KIEGÉSZÍTŐKRE

Természetesen vásárolható különböző kiegészítő. Ezeket a webáruházunk Kiegészítők menüpontjában találod. Amennyiben olyan termékre lenne szükséged, amely nem található meg kínálatunkban, vedd fel a kapcsolatot ügyfél szolgálattal.

MI TÖRTÉNIK, HA MEGRENDELTEM A TERMÉKET?

Személyes átvétel esetén 2 munkanapig félrerakjuk, kiszállítás esetén pedig 1-2 napon belül megérkezik az áru (ajánlott postán maradót kérni, úgy másnap reggelre). Ha kiszállítást választottál, visszaigazolásban véglegesítjük a rendelés adatait és kapsz egy automatikus levelet a nyomkövetési számról, hogy láthasd, mi a küldemény státusza.

MEGÉRKEZIK HOLNAP REGGELRE MINDEN KÜLDEMÉNY?

Általában a megrendelést követő 1 munkanapon belül igen. Amennyiben 15:00 után, vagy hétvégén adod le a rendelést, az 1 napos szállítást nem tudjuk garantálni. Tehát jellemzően a vásárlás időpontjától is függ, hogy mikor érkezik meg a küldemény.

Érdemes megérdeklődnöd a helyi posta nyitvatartási idejét, mert gyakran szombaton délelőtt is nyitva tartanak. Jellemzően a péntek délben feladott küldemény még megérkezik postán maradóként szombat reggeli órákban.

JÓTÁLLÁSI KÉRDÉSEKBEN KIHEZ FORDULHATOK?

Garancia menüpont alatt megtalálod az összes gyártó jelenleg aktuális telefonszámát, elérhetőségét. Természetesen hozzánk is fordulhatsz a kérdéseddel.

KÉSŐBB KELL KARBANTARTÁS?

IGEN! Minden műszaki eszközt, legyen az hardver, autó, PC, laptop, konzol – megéri rendszeresen karbantartani. Jellemzően egy év ~ két év után, használat nélkül is kiszáradnak a hővezető paszták, emellett jelentős mennyiségű por halmozódhat fel a hűtőrendszerben. Ahogy az autóban 10.000 km után olajat cserélsz, úgy egy számítógépben vagy laptopnál használattól függően legfeljebb  2 ~ 3 évente érdemes ezt megcsináltatni. A rendszeres mulasztás költséges hibához vezet. Azokat a berendezéseket amit tőlünk vásárolsz, már átnéztük. Emelett vásárlóink számára a visszaigazolás során mindig beszámolunk a típus jellemzőiről.

GARANCIA ÉRVÉNYES AZ AKKURA ?
  • A garancia időtartam gyártónként eltérő. Az is, hogy az akkumulátorra, további kellékanyagokra vonatkozik-e, illetve, hogy mennyi az időtartama.

  • A wasd.hu garancia korlátozottan vonatkozik az akkumulátorra (lásd. garancia)
ÉRDEMES KIVENNI AZ AKKUT ?

Gyakori kérdés, a rövid válasz nem. Az akku szünetmentes áramforrásként is üzemel, így pl. áramszünet esetén nem veszted el a munkádat. Az akkut túltölteni nem lehet, nem gyullad ki. Élettartama se lesz hosszabb, ha egyáltalán nem használod. Az egyik gyártó hivatalos állásfoglalása erről az, hogy ha sokat használod töltőről, akkor hetente egyszer merítsd le 10%-ig – ne alá – majd töltsd fel újra. Az állandó túlmerülés és a folyamatos részleges merítés teszi legjobban tönkre az akkumulátort. Ezekről részletesebben itt olvashatsz.

TELEPÍTŐ LEMEZEK

Ma már az esetek többségében a gyártók sem adnak ilyet a gépek mellé. Azonban minden termék támogatási oldalán (pl. Dell Support) minden hivatalos drivert megtalálsz és azt ingyen letöltheted. Ha kérdésed van, segítünk ilyen téren, csak fel kell venned velünk email címünkön a kapcsolatot (info@wasd.hu)

KOCSIBAN HAGYTAM, LEEJTETTEM, BEÁZOTT, MEGREPEDT, EZ MÉG GARANCIÁS ?

Nem, ahogy az összes fizikai sérülés, bármely használati tárgy esetében sem az. Az ilyen jellegű hibákat térítéses javítás keretében lehet orvosolni. Javasolt a frissen vásárolt gépre biztosítást kötni. Ezt megteheted például: http://www.laptopbiztositas.hu oldalon.

NEM KAPCSOL BE, NINCS TÖLTÉS

Ha sokáig le van vagy le volt merülve a gép, sérülhetnek az akkuban a cellák. Van, hogy csak mozgatott csatlakozó esetén kezd el tölteni az eszköz! Ez akkumulátor – töltő csatlakozó, vagy adapter függő. Érdemes egy hosszabb töltést 1-2 óra, akku levételt megpróbálni vagy új alkatrészre cserélni a problémás darabot. Ezek legtöbbször kopó alkatrészek, de nem érdemes hozzányúlni, vagy házilag barkácsolni. 

TŰZFORRÓ, SZINTE ÉGET A GÉP

ha oda tartod a kezed, ahol a szellőző van, vagy az öledben használod pl a notebookot, megérezheted, hogy kellemes szobahőmérséklet, vagy tűzforró – szinte elviselhetetlen hő távozik a gépből. Utóbbihoz közeledve érdemes egy tisztításra jelentkezned; hiszen idővel garantáltan túl fog melegedni az eszköz, ami végleges alaplaphibával jár. A tisztítás nem egy költséges dolog. Az alaplap csere viszont nagyon drága, hiszen ez is az egyik kulcsfontosságú, főalkatrész.

PIXEL HIBA JELENT MEG, EZT KICSERÉLIK ?

Pixelhibákra nincs teljes körű garancia, hanem az ISO 13406-2 szabványt alkalmazzák jellemzően a gyártók. Erről pontos és részletes leírást az alábbi linken találsz:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Pixelhiba

Emiatt pixel hibára hivatkozva nem lehet elállni a vásárlástól, illetve cserét kérni. A gyakorlatban ez azt jelenti egy 1366*768-as felbontású kijelző esetén; sötét vagy fehér háttérnél legalább 3 vagy több képponttól (3-4 rossz pixel) beszélhetünk hibáról egy kijelző esetén. Amennyiben nagyobb a felbontás vagy csupán subpixel hiba van, a gyártó sem köteles kicserélni a panelt.

Nem áll módunkban a gyártó álltal szavatolt jótállástól többet fölvállalni.

Ha az RGB komponensből 1 szín sérült (ez esetben színes a pixelhiba – szubpixelhiba), akkor legalább 6 rossz pixeltől kezd garanciális kérdéssé válni a gyártóknál a probléma.

Amikor egy 5*5-ös tömbben van legalább 2 szubpixelhiba (ezt hívjuk klaszterhibának) és ebből a hibából legalább 3 darab teljesen fehér vagy fekete klaszterhiba, akkor szintén garanciális a probléma.

Amennyiben a folyadékkristály fizikai behatásból kifolyólag sérült meg, szintén nem garanciális (ez vonatkozik természetesen arra is, hogy ha egy meglévő pixelhibát így “terjeszt ki” a felhasználó, hogy az garanciálissá váljon).

Egyes esetekben a pixelhibák házilag is javíthatóak (más esetekben ez még súlyosabb kárt okozhat a monitorban). Általában javasolt módszer a pixel színének gyors váltogatása; ilyen ez a YouTube videó).

JOGTISZTA WINDOWS VAN A GÉPEN?

Az általunk forgalmazott használt eszközök jellemzően üzleti sorozatú gépek vagy korábban már megvásárolták a jogtiszta operációs rendszert. Ez másnéven a „Win Pro COA” vagy „Win digital” jelzés.

Mit jelent a gyári COA matrica?

Az egyszer már felhasznált matrica, mely néhány számítógépen megtalálható, NEM számít legálisnak.
Ezen licenszek bár néha aktiválhatók, nem tudunk garanciát vállalni eredetiségükre.
Ezeket a licenszeket mi is a számítógép tartozékaként kapjuk a beszállítótól, ezért a számlán nem áll módunkban külön feltüntetni.
Ha szeretnél jogtiszta operációs rendszerrel használni egy számítógépét, használt/felújított PC-t kedvezményes, úgy nevezett MAR licence-t vásárolhatsz.

MAR Windows:

A MAR jelentése: Microsoft Authorized Refurbisher. A Microsoft OEM programja a felújított számítógépekhez való legális operációs rendszerek párosítását teszi lehetővé, otthoni és üzleti felhasználáshoz egyaránt. A legális operációs rendszerek használata felújított gépeknél is ugyanolyan fontos, mint az újaknál. Az összes felújított géphez párosított MAR Windows licensz teljesen legális.

MAR licensz

Kizárólag felújított számítógépekhez és notebookokhoz vásárolható
Önmagában nem árusítható!
A számítógéphez párosításra kerül a Microsoft rendszerében, így korlátlan ideig használható. Nincs fizikai adathordozó (telepítő lemez). Matrica vagy külön számla jelzi az eredetiséget.

OPERÁCIÓS RENDSZERRE VAN GARANCIA ?

Semmilyen szoftverre nincs garancia (ritka, speciális kivételektől eltekintve), erről a licencszerződés pontos tájékoztatást ad telepítés előtt, melyet előbb elfogadsz és csak ezt követően folytatódik a telepítés.

OPERÁCIÓS RENDSZERREL VETTEM A GÉPET, HOL A LEMEZ ?

Gyártótól függ. Az a gyakorlat, hogy nincs már külön telepítő. Ugyanis a legtöbb gép gyárilag előtelepített. Ebben az esetben egy rejtett partíción van a telepítő, azt speciális gomb megnyomásával érheted el, erről a gépkönyv (manual) ad tájékoztatást. Ilyenkor vagy egy korábban létrehozott állapotot állíthatsz vissza, vagy a gyári alaphelyzetet. Vigyázz! Mindkét esetben elveszhetnek adataid, gondoskodj az adatmentésről!

Amennyiben mégis helyreállító lemezt készítenél, ezt könnyen megteheted. Minden gyártó mellékel egy szoftvert, melynek segítségével saját Windows-lemez készíthető (erről is a manual tájékoztat).

TOVÁBBI TECHNIKAI HIBÁK

– Nem megy a Wi-Fi: indítsd újra a routert, próbálj más eszközzel is csatlakozni!

– Halvány fényerő: Az ilyen jellegű hibákat legtöbbször driver hiba okozza, keress rá a gyártó oldalán az illesztőkre.

– Homályos, foltos kép: Általában a kijelző hibája, ritkább esetekben videókártya hiba.

– Vízszintes csíkok: Általában videókártya hiba

– Függőleges csíkok: Általában a kijelző vezérlése hibásodik meg, csak kijelző cserével javítható.

– Fizikai sérülés (karcok), betört kijelző: Csak a kijelző cseréjével javítható.

– Szétesett, darabos kép: Általában videokártya, ritkább esetekben szalagkábel, vagy a kijelző hibája

MEGRENDELÉS LEMONDÁSA

A rendelésed emailen keresztül tudod lemondani az info@wasd.hu címen.

KAPCSOLAT

 

A footerben alul található Kapcsolat linkre kell kattintanod. Itt bármilyen pozitív/negatív tapasztalatod, ötleted vagy bármilyen más gondolatod megoszthatod velünk!

HIBÁT TALÁLTAM A WEBSHOPON

Az oldal 2017 május harmadikán lett élesítve. Minden elengedhetetlen funkció működik, azonban a tartalom miatt rengeteg dolgunk van. A terveinket itt találod. Ha van ötelted, akkor azt alul bármikor megoszthatod a Kapcsolat linkre kattinva. Köszönjük!

0
0
KOSÁR TARTALMA
Üres a kosarad