Doom, Fallout, Oblivion, Wolfenstein, [ Carmack ], Howard, Bethesda – Zenimax & [ id Software ] hatalmas nevek egy csapatban.
A két játékfejlesztő stúdió csatlakozik. A ZenMax Media, a Fallout 3 és az Elder Scrolls fejlesztő stúdiójának anyavállalata bejelentette, hogy a [ legendás ] játékokat jegyző id stúdiót megvásárolja.
A Kotaku-nak adott interjúban az id társalapítója, John Carmack szerint az üzlet nem lesz hatással a cég eddigi működésére, nem változtatja meg az id és a Bethesda alapelveit, de lehetővé teszi, hogy az id úgy növekedjen, mint korábban soha. A vásárlás nem érinti a korábban bejelentett terveket. Érdekes körülmény, hogy más kiadók, köztük az Activision (Wolfenstein) és az EA (Rage) kiadására is vonatkoznak a leírtak.
Miért adták el?
„Valójában kimerültünk a saját kiadóinkkal kapcsolatban. Előre bosszankodtunk azon, hogyan sikerül az újabb címek bemutatója” – mondta Carmack.
„Egyre több feladatot és rövidebb határidőt kaptunk, mint ami még elfogadható. Más cégekkel az együttműködés nem volt olyan gördülékeny, mint amilyen zökkenőmentesek a dolgok a zenimaxnál. Tehát a gondolat, hogy valóban összefonódik a Zenimax és az id talán a legjobb megoldás az id jövője szempontjából. Nehéz lenne elképzelni egy komplexebb csapatot, mint ez a hármas. Felső kategóriás, élvonalbeli RPG-ket készítenek a bethesda-nál, melyek nincsenek átfedésben az id FPS játékaival, mégis profi kiadóra számíthatunk.”
Hollenshead elmondta, hogy az összefonódás a ZeniMax-al lehetővé teszi, hogy felgyorsítsa a belső csapatokat, felkészítve a kiadót a következő Doom-ra – amely most már ZeniMax játék lesz – ahogy a Quake is közös csapathoz került.
A cél, magyarázta [ Carmack ], az, hogy az id felügyelje az összes saját címét. „Kiépíthetjük a csővezetéket, és rendszeres kibocsátási csomópontunk lesz”.
Altman úgy írta le az ügyletet, mint „a rajongók fantasztikus győzelmét”. Azt mondja, hogy az üzlet már régen megtörtént. A ZeniMax a fejlesztők megszerzésére törekszik és megkapta a lehetőséget, de eddig csak közös ötletelés zajlott. Tehát az összefonódás már hónapok óta működő, közös munkát jelent.
Doom
Hivatalos sajtóközleményben a következőt mondták: „Mi és sokan mások úgy gondoljuk, hogy az id Software a világ legütősebb játékstúdiói közé tartozik, rendkívüli tervezéssel, művészi és technikai képességekkel. Többször is megmutattuk, hogy ritka frencsájz létrehozására vagyunk képesek, amelyek kritikus és kereskedelmi sikereket mutatnak. Az a szándékunk, hogy biztosítsunk minden feltételt ahhoz, hogy az id Software továbbra is tegye, amihez a legjobban ért [ AAA ] kategóriás játékokat készít. Hozzánk tartozik a Bethesda Softworks, aki minden szükséges erőforrást rendelkezésre bocsájt a növekedéséhez és bővítéséhez. „
2013-ban John Carmack [ kiszállt ] az id csapatából.
2017- WASD.HU végleges weboldal – némi [ felvilágosítás ] a címválasztásról itt olvasható.
UPDATE 2018
A ZeniMax jó ideje vádaskodik a VR technológia [ ellopása miatt ].
UPDATE 2022
Úgy fest a META John távozása után nem fogja tömegek számára értékelhető közelségbe hozni a VR élményt.
A Tesla FSD-hez hasonlóan ígérgetésbe torkoll a Projekt, mely előremozdításához önmagában kevés a credit.
Összegezve
Az id munkássága sokat lendített a 3D játékok forradalmában
Szerző: Red | 2024-03-17 | fps, hír | 0 Hozzászólások
Deus Ex - Mankind, The Bridge Cyberpunk akció-RPG, izgalmas nyomozással a Bladerunner c. filmben látott fantasztikus város és hangulat árad a játékból. Valamint egy logikai, fejtörős játék ingyenes ebben hónapban. Mindkét cím arra kényszerít, hogy gondolkozz. A...
EredetiHogyan szúrhatod ki a hamisítványtA 21. század technikai fejlődésével több hamisítvány (fake) és csaló bukkan felGenerált szöveg & fotó ismerhető fel az oldalakon, de ez még csak a jéghegy csúcsa.SzámlaadásA jótállás legalább olyan fontos, mint az ár. Nem...
Szerző: Red | 2017-10-19 | bemutató, VR | 0 Hozzászólások
Bevezető Rengeteg a kérdés a virtuális valóságról: - Valójában milyen? - Hogyan működik? Mi a különbség a gyártók modelljei között? És a legfontosabb: Mi történik, ha elkészül az igazi VR? Mindenki számára elérhető lesz. Akár a [ Ready Player One ] mocsok...
A SONY LEGÚJABB DOBÁSA Gyakorlati tapasztalatok alapján nagyszerű élmény, szuper benyomást tett a Sony második VR2 headset a virtuális tesztelőkre. PSVR A Sony PlayStation 4-hez készült PSVR első headset komoly kísérlet volt VR forradalomra....
Bevezető Mennyi memóriára van szükség manapság? Érdemes megemlíteni, hogy felhasználástól is függ a kérdés. Például irodai munkára, megfelelő beállítások mellett mai napigmegfelelő a 4 - 8 GB ram. Az is fontos tény, hogy a legújabb játékok zökkenőmentes pörgéséhez...
CHATBOT A chatbotok jó ideje léteznek, ám az utóbbi években váltak igazán népszerűvé a felhasználók körében. A chatGPT megjelenése előtt a legkülönfélébb iparágakban és esetekben használták ezt a technológiát. Ebben a cikkben áttekintjük a történetét,...
BevezetőAz új nVIDIA RTX videókártya híre bejárta a világot és felrobbantotta az internetet. Ha mégis lemaradtál volna a bejelentésről, csokorba szedtük számodra a legújabb generáció adatait.Becsélesek szerint a korábbi széria teljesítményét sikerült megsokszorozni....
Bevezető Napjaink VR sztorijához kapcsolódik, hogy zajlik az élet a virtuális valóság körül. Azzal vádolják az Oculus Rift csapatát, hogy a technológia forrását lenyúlták. Vizsgáljuk objektívabban a lehetőséget. Azért, hogy átfogóbb képet kapj az Oculus, ZeniMax,...
Kezdet A 3dfx-et 1994-ben alapította Ross Smith, Gary Tarolli és Scott Sellers. Kezdetben a céljuk arcade játékmasinák tervezése és építése volt. Végül 3D-s grafikus processzorok és kártyák tervezése lett a fő profiljuk. Sokan ezt a vállalatot tartják a PC-s...
Bevezető beta Quake. A játék ami megváltoztatta a multiplayer és 3D játékok történelmét. A legújabb rész kimondottan versenyjátéknak készül. Mielőtt azonban bele vágok a bemutatóba, szeretném, ha tisztáznánk pár dolgot a fanyalgókkal: Messze menő következtetést...
Mi ez az oldal? A kétezres években mi is eSport játékokkal töltöttük az időt. Teamspeak, hamachi, ph! és más szakmai topikban osztottuk meg a tapasztalatot. Aztán körvonalazódni kezdtek a tervek. Mostanra: A www.wasd.hu webshop és családi vállalkozás -...
Bevezető Milyen lehet a tökéletes GAMER szoba? Talán erre ad választ egy Alienware projekt. Olyan szobát készítettek a Panamában, a Hilton szálloda 2425-ös szobájában, melyet érdemes példaként megemlíteni. Akár többen is részt vehetnek a négy fal közzé szorított...
Szerző: Red | 2017-10-18 | bemutató, VR | 0 Hozzászólások
Bevezető Mit lehet tudni a Virtuális valóság (továbbiakban VR) kialakulásáról? Miért nem fog ezúttal meghiúsulni a fejlesztés? A kilencvenes években Még nem volt úgy elterjedve a google és egyáltalán nem függtünk a mobilunktól. Furán is nézett...
A honlap felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket alkalmazunk. Szolgáltatásaink igénybevételével, az ASZF és GDPR tartalmát elfogadod: RészletekElfogad
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.